Na zo'n 150 km totaal nu vallen een aantal dingen op aan de auto.
Hij is best vlot voor een 1.1tje, in elk geval vele malen vlotter dan de Fiat 600 die ik hiervoor had, verder overigens ook niet te vergelijken!
Het sturen is dus echt indirect, zeker niet strak...de bochten kun je wel vlot pakken, wat Carlo ook aangaf. De wegligging is dus best wel oke voor de leeftijd.
Tja en verder ..... de details zijn erg gaaf! Km-teller die ronddraait achter een vast pijltje, Dashboardverlichting die je apart nog even aan moet zetten, knopjes waar niemand van weet wat ze doen. Een L op de chromenstrip midden over de motorkap en een vage afbeelding van de tekst "LANCIA" op de wieldoppen. Ik denk dat ik de komende dagen nog wel meer dingetjes tegenkom!
De stuurschakeling was wel nieuw voor mij, maar tijdens het proefritje bleek wel dat hier snel aan te wennen is. De schakeling is nu nog wat onnauwkeurig omdat er wat speling op de koppelingen zit. Dit moet nog verholpen worden, de onderdelen zijn er bij.
Ook kreeg ik er nog een paar bakken onderdelen en chroomwerk bij, dus binnenkort eens kijken of ik er nu ueberhaupt iets van kan gebruiken.
Er moeten nog wat dingen aan gedaan worden;
- Radiator moet of vervangen worden of gerepareerd, Deze lekt iets aan de bovenkant
- Rubber van de kofferbak
- Blaasje op de deur en lakbeschadigingen bijwerken
- Tectyl spuiten op de bodem waar de tectyl eraf is, de rest even controleren
- sloten vervangen zodat alles met 1- of 2 sleutels kan
- Uitlaat vervangen, midden- en einddemper
Al met al een erg fijne tourauto!!
Mocht iemand wat onderdelen hebben liggen!, bijvoorbeeld het middenstuk van de uitlaat en een radiateur dan ben ik al weer wat geholpen!
Hier wat foto's!