gezocht Monte carlo
gezocht Monte carlo
Restoratie object
R16,2 x Moretti 124S,Ford Capri 1.6GT,Opel GT 1.9, Toyota MK 2,Toyota Liftback, 2 x CX Diesel,CX prestige,Audi 5E,Lancia Beta coupe,Lancia DeltaGT, Porsche 924 Carrera GT, porsche 924 Turbo, porsche 944, Ford Probe V6,Lancia kappa, Alfa GTV,Lancia Montecarlo,Mercedes SLK R 171
Re: gezocht Monte carlo
ik heb er nog niet zo lang geleden een gekocht, maar eigenlijk ben ik te lang of is de auto te klein? Ik kan er niet goed in zitten...
italiaanse mannen zijn blijkbaar allemaal onder de 1.85 !
Auto is technisch prima; koel probleem is na de nodige reinigbeurten van het systeem opgelost ( wagen had jaren stilgestaan)
Tevens een tweede koelvin geplaatst en 4 nieuwe banden laten monteren want die waren vierkant..
onderhoudsbeurt gehad en APK gekeurd, remblokken vervangen.
Nieuwe bussen voor het schakelmechanisme al in huis, moeten nog gemonteerd worden.
Buitenom zit er nog wel werk aan om hem weer tip top te krijgen.
stuur me maar een mailtje als je serieus belangstelling hebt : e911sc@live.nl
italiaanse mannen zijn blijkbaar allemaal onder de 1.85 !
Auto is technisch prima; koel probleem is na de nodige reinigbeurten van het systeem opgelost ( wagen had jaren stilgestaan)
Tevens een tweede koelvin geplaatst en 4 nieuwe banden laten monteren want die waren vierkant..
onderhoudsbeurt gehad en APK gekeurd, remblokken vervangen.
Nieuwe bussen voor het schakelmechanisme al in huis, moeten nog gemonteerd worden.
Buitenom zit er nog wel werk aan om hem weer tip top te krijgen.
stuur me maar een mailtje als je serieus belangstelling hebt : e911sc@live.nl
Je hebt mail
Groeten
Chris
Groeten
Chris
R16,2 x Moretti 124S,Ford Capri 1.6GT,Opel GT 1.9, Toyota MK 2,Toyota Liftback, 2 x CX Diesel,CX prestige,Audi 5E,Lancia Beta coupe,Lancia DeltaGT, Porsche 924 Carrera GT, porsche 924 Turbo, porsche 944, Ford Probe V6,Lancia kappa, Alfa GTV,Lancia Montecarlo,Mercedes SLK R 171
De markt voor montecarlo's blijkt toch echt heel erg klein te zijn; hij staat nog steeds te koop.
ik heb de vraagprijs verlaagd naar € 7000,- met de aantekening dat de auto gegund wordt aan een liefhebber.
Morgen worden de bussen van het schakelmechanisme door een garage gemonteerd want die kwamen vorige week binnen.
ik heb de vraagprijs verlaagd naar € 7000,- met de aantekening dat de auto gegund wordt aan een liefhebber.
Morgen worden de bussen van het schakelmechanisme door een garage gemonteerd want die kwamen vorige week binnen.