electrish openen van mijn achterklep
-
electrish openen van mijn achterklep
Weet er iemand een oplossing voor het elektrisch openen van mijn achterklep.
Deze werkt niet meer. Wel te openen met de sleutel manueel.
Deze werkt niet meer. Wel te openen met de sleutel manueel.
Re: electrish openen van mijn achterklep
Lukt het daaraast ook om de achterklep te openen via de daarvoor dienende knop binnen? Mocht dat het geval zijn dan ligt het zeer waarschijnlijk aan de afstandsbediening. Ik ondervind op dit moment hetzelfde euvel.
Groet,
Kevin
Groet,
Kevin
-
goede morgen.
neen met de knop binnen in de wagen lukt het ook niet. En ik krijg fout melding dat de koffer zogezegd niet gesloten is.
neen met de knop binnen in de wagen lukt het ook niet. En ik krijg fout melding dat de koffer zogezegd niet gesloten is.
Wellicht staat de oplossing van jouw probleem in mijn uitleg die ik eerder op het forum schreef. zie elektrisch sluiten kofferdeksel
Succes, Rino
Succes, Rino
Gelukkig, dat Rino al onze problemen ook al eens eerder aan de hand gehad heeft
Dank daar voor
-D

Gergely
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
-
Heb vandaag gezien dat er binnen in de ruimte van het kofferdeksel achter de bekleding een stuk los zit. Deze week eens nakijken en ben benieuwd of er eventueel iets afgebroken is.
Bij mij kwam het close-contact van het deksel niet binnen. Zie mijn berichtje berichtje van 5 mei 2012. Sindsdien probleem niet meer gehad.
Kees.
Kees.
-
heb zelf de kabels nagekeken. Niets gevonden, naar buga wijnegem de motor laten uittesten en yep elektrische motor defect. Kosten rond de €250. De nieuwe is al besteld. Woensdag komt deze normaal binnen en ga ik deze direct inbouwen. Zal laten weten of dit opgelost is. Merci jongens.
(spelfouten en spaties tussen de zinnen veranderd door moderator)
(spelfouten en spaties tussen de zinnen veranderd door moderator)
Een moderator die spelfouten toevoegt...het moet niet gekker worden (:P)
Mod. Is dyslectisch.... Voornamelijk spaties en leestekens veranderen 

Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs