De airco stink. Weet iemand hoe het condenswater van de airco wordt afgevoerd. Komt het voor dat deze afvoer dicht gaat zitten en dat je die schoon moet maken, ik hoor het graag. Verder komt er water naar binnen bij de bestuurderskant voor, is dit een bekend probleem?
Ik hoor het graag en vriendelijke groeten,
Willem
Water o.a. van de airco
Re: Water o.a. van de airco
Hallo Willem,
ik weet niet wie bij jou de interieurpollenfilter vervangt maar ik zou de zondaar daar gaan zoeken. Ik heb wel eens gelezen dat bij het vervangen van de filter het afvoerslangetje een foute positie kan innemen zodat het condenswater niet meer buiten wordt geleid maar naar binnen. Ik kan echter de tekst op het forum niet meer vinden.
Kijk dit alvast maar eens na. Ik hoor graag jouw bevindingen.
Rino
ik weet niet wie bij jou de interieurpollenfilter vervangt maar ik zou de zondaar daar gaan zoeken. Ik heb wel eens gelezen dat bij het vervangen van de filter het afvoerslangetje een foute positie kan innemen zodat het condenswater niet meer buiten wordt geleid maar naar binnen. Ik kan echter de tekst op het forum niet meer vinden.
Kijk dit alvast maar eens na. Ik hoor graag jouw bevindingen.
Rino
-
Re: Water o.a. van de airco
hoi Willem,
ik heb aan de bijrijderskant problemen gehad, afvoer van condens (van de kachel) was niet goed gemonteerd en daardoor bleef er water staan
misschien zit aan de bestuurderskant hetzelfde
ook heb ik dit gevonden
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... msg-926826
Groeten,
Marcel
ik heb aan de bijrijderskant problemen gehad, afvoer van condens (van de kachel) was niet goed gemonteerd en daardoor bleef er water staan
misschien zit aan de bestuurderskant hetzelfde
ook heb ik dit gevonden
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... msg-926826
Groeten,
Marcel
- Attachments
-
- dscn9263.jpg (80.11 KiB) Viewed 286 times
2003 Lancia Thesis 2.0 Turbo, Squadra Tuned
2003 Lancia Phedra 7 zits
2015 BMW 2 Gran Tourer 7 zits