Na de Thesis
Na de Thesis
Dag allen,
Ook diva's hebben niet het eeuwige leven. Ondanks dat mijn 2.4 20v bijna de drie ton aantikt en nog steeds als een zonnetje loopt ben ik toch om me heen aan het kijken voor een opvolger. Ben benieuwd wat er bij mijn collega diva lovers op het verlanglijstje staat.
Zelf kan de c6 mij wel bekoren, voel ik qua luxe (niet styling) zelfs nog iets voor een Phaeton. De Delta is geen optie , vind ik te klein als reiswagen. Ben gek op Maserati maar dat trekt mijn budget helaas niet.
Ben benieuwd wat er in jullie hoofden speelt als mogelijke vervanger voor de diva.
Groet
Hugo
Ook diva's hebben niet het eeuwige leven. Ondanks dat mijn 2.4 20v bijna de drie ton aantikt en nog steeds als een zonnetje loopt ben ik toch om me heen aan het kijken voor een opvolger. Ben benieuwd wat er bij mijn collega diva lovers op het verlanglijstje staat.
Zelf kan de c6 mij wel bekoren, voel ik qua luxe (niet styling) zelfs nog iets voor een Phaeton. De Delta is geen optie , vind ik te klein als reiswagen. Ben gek op Maserati maar dat trekt mijn budget helaas niet.
Ben benieuwd wat er in jullie hoofden speelt als mogelijke vervanger voor de diva.
Groet
Hugo
Thesis 2.4 jtd 20v 2005 270000
Re: Na de Thesis
Alfa 159 of Saab 9-3 / 9-5
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Voorlopig hoop ik nog wel zo'n vijf jaar in mijn huidige te blijven rijden. Daarna zal het een Thema worden. Blijf wel bij Lancia. En misschien is er dan al kijk op een nieuwe Lancia. Wie weet......
Arrivederci,
Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636
Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003
Farsi notare, senza essere evidente
Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636
Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003
Farsi notare, senza essere evidente
Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
@DieselTDI
Als vervanging voor een Thesis? Nah...
@hoohboss
Om in stijl van eigenwijs en luxe te blijven zou ik persoonlijk voor een C6 gaan, hoewel de nieuwe Mercedes (kuck, reutel, spastische vingers nu) C-serie ook aardig eruit begint te zien...
Choices choices..
Als vervanging voor een Thesis? Nah...
@hoohboss
Om in stijl van eigenwijs en luxe te blijven zou ik persoonlijk voor een C6 gaan, hoewel de nieuwe Mercedes (kuck, reutel, spastische vingers nu) C-serie ook aardig eruit begint te zien...
Choices choices..
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
Ik moet er echt nog niet aan moet denken (240K op de klok, hoeft dus ook nog niet) , maar Hugo komt het dichtst bij mijn ideeën: C6, Phaeton, Maser...
Gergely
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
Ik stem ook voor Hugo al kan de Merc CLS me wel bekoren.
Ik ga voor blokkie. Nog een paar jaartjes door rijden en dan een thema of de opvolger ervan. Ik moet er niet aan denken aan een citroen of mercedes. Eens Lancia altijd Lancia.
Ik heb altijd Lancia gereden en hoop dat nog lang te kunnen doen.
ypsilon,delta 1.6 ,dedra 2.0, fulvia ,kappa 2.4 ,beta spider, zeta, delta integrale 8v, delta integrale evo, lybra 2.0, (uitstapje van 3 weken Alfa 166, en nu een Diva 3.0.
Driving Lancia What Else?
Ik heb altijd Lancia gereden en hoop dat nog lang te kunnen doen.
ypsilon,delta 1.6 ,dedra 2.0, fulvia ,kappa 2.4 ,beta spider, zeta, delta integrale 8v, delta integrale evo, lybra 2.0, (uitstapje van 3 weken Alfa 166, en nu een Diva 3.0.
Driving Lancia What Else?
Lancia è insostituibile
Je kunt natuurlijk ook een Mercedes kopen en er een Lancia-logo op plakken. Dat is in feite hetzelfde als het kopen van de Thema. Behalve dat je dan in ieder geval in een Mercedes rijdt en niet in een Chrysler.
Liever een Chrysler met italiaanse diesel dan een auto voor onze Noord Afrikaanse medemens. Nee dat mag ik niet zeggen. Maar wat rijdt er tegenwoordig in een BMW en Mercedes?
Lancia è insostituibile
maar.. is een Chrysler ook niet een beetje (of een beetje veel) Mercedes?
Gergely
.
.