ramen + acherruit verwarming

Discussie en vraagbaak over Lybra
spiky

ramen + acherruit verwarming

Unread post by spiky »

hoi, sinds kort heb ik een lancia lybra 1.9 jtd uit 2002 gekocht. nu zit ik met het probleem dat mijn ramen niet meer open of dicht gaan, ook hoor ik geen motortje draaien van het mechanisme alsook de achterruit verwarming blijkt plots niet meer te werken.
ik heb ondertussen alle zekeringen gekontroleerd maar deze nlijken allemaal nog goed te zijn, ook heb ik de zekeringkast gekontroleerd aangezien ik dacht dat deze mss kapot was en geen stoom meer kon verdelen, maar ook dat blijkt nog volledig goed te zijn.
kan iemand mij helpen? heeft er hier nog iemand ervaring met dat soort rare technische dingen ? ook blijkt mijn radio een eigen leven te leiden en wil ie plots niet vanzelf meer mee aan en uit gaan .
alvast bedankt....
de Wit

Re: ramen + acherruit verwarming

Unread post by de Wit »

Klinkt vergezocht maar zoek eens op het forum naar "accureset" . Accu loskoppelen en dan de plusdraad en massadraad een paar tellen tegen elkaar aanhouden. Klinkt als een probleem in de stroomvoorziening, slechte contacten zijn oorzaak voor hoop ellende :-)
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
koen_

Re: ramen + achterruit verwarming

Unread post by koen_ »

Dat moet idd ergens een brak contact zijn

Als je een reset probeert, maak dan, als je de accupolen toch loshebt, de massakabel-verbindingen eens goed schoon
... zowel de verbinding met de carrosserie als de doorverbinding naar het motorblok loshalen, goed opschuren en weer vast met bijv vaseline ...
Je kunt er vrij gemakkelijk bij en dat kan soms wonderen doen !!

.
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”