Zucht, zucht en nog eens zucht...

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Koos

Re: Zucht, zucht en nog eens zucht...

Unread post by Koos »

De retourleiding moet als retour werken dus moet een vrije doorgang hebben ook al heeft deze een kleinere diameter.
is de benzine pomp wel ok ? lijkt wel of deze deels verstopt is ,
ik heb er een knijpbalgje tussen zitten voor als hij lang stilstaat ,om de benzine op te pompen (te koop bij een boten zaak ,zit bij een bb motor benzine tankje.
deze monteren en carburators hiermee vullen ,dan kun je zien of hij dan goed loopt.
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Amazon62

Unread post by Amazon62 »

Hallo Koos,

Bedankt! Ga ik van het weekend meteen even doen...

Gr Maarten
bart

Unread post by bart »

Wellicht de retourleiding verstopt? Probeer die eens door te blazen? Of hou het slangetje los en laat de retour in een blikje lopen en kijk wat er gebeurt. Het verklaart wel waarom de auto het niet deed!

Succes.
Bart
Gerhard de Haas

Unread post by Gerhard de Haas »

Doet hij het al goed? Ikzelf heb de laatste week ook veel problemen gehad, zocht het overal in: maar uiteindelijk bleek het een lichte knik in de rubberen leiding te zijn die vanonder de bodem naar boven gaat naar het metalen stuk voor het benzine-filter.

Gerhard
Amazon62

Unread post by Amazon62 »

Hoi Gerhard,

Nee, ik ben er niet meer aan toegekomen. Wat ik wel weet is dat de eerste carb geen benzine krijgt, maar
de 2e wel.. Vreemd.. Misschien heeft het ermee te maken dat de weerstand naar de 2e carb minder is..
Maandag ga ik weer aan de slag.. Ga ik er meer benzine ingooien, een handpompje tussen de slang
doen en de benzinepomp checken. Dan check ik dat euvel dat jij had ook meteen even..
Kreeg jij in beide carburateurs geen benzine? Of ook in de een meer als de ander..

Gr Maarten
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”