achterscherm

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Joop

Re: achterscherm

Unread post by Joop »

Hallo Peter,

Tja kan ik best begrijpen , maar als iemand nou eenmaal een replica wil bouwen dan doen ze het toch wel...en of die dan voor eigen gebruik is of voor de verkoop dat kan je nou eenmaal niet tegen houden...

Gr,
Joop
Joop

Unread post by Joop »

Tja Giorgio , maar als ik kijk naar mijn Nederlands Kenteken bewijs dan staat er toch
Fulvia Coupe 1.6 HF bwj 1970. met datum afgifte kenteken 1990 en 1e tenaamstelling
september 1997....

Zou dan de RDW verkeerd zijn geinformeerd oid....destijds.....????

Mvg,
Joop
Joop

Unread post by Joop »

Hallo Bob,

Tja en als je dan bezitter bent van een "HF"en je wilt graag het e.e.a ander weten of je een Echte rijdt dan is mijn vraag aan Giorgio denk ik wel legitiem. En als Giorgio hem niet openbaar wil doorgegeven kan hij
mij ook persoonlijk mailen. Ik wil nl als ik aan mijn Fulvia begin hem helemaal hebben zoals hij destijds is
geleverd als een 1600HF met dien verstande dat je altijd je eigen persoonlijke smaak zult hebben ivm diverse dingen die niet aan de techniek en carrosserie details terzake doende zijn?

Heb mijn Fulvia nu bijn 8 jaar in mijn bezit en als ik er binnen kort toch aan begin wil ik het wel zo correct
mogelijk doen!

Groeten
Joop
giorgio cazzato

Unread post by giorgio cazzato »

Dag Joop als jouw Fulvia van 1970 is dan loop jij en groote kaans dat jij en hele bizondere Fulvia HF 2 SERIE HEBT.

De eerste 300 fulvia 2e serie die gebouwt zijn , zijn hele bizonderen en zeldsaam, deze in Italie zijn meer waarde van de later versie hf 2e serie. De bij naam is Corsa.

De corsa uitvoering hebben de motor en back van een Fanalone, dus eerste serie, veel beter dan de 2e serie.

De duren zijn zonder lamp and de zijkanten, En de kleine raam ande duur kun jij niet open want is vast net als bij de Fanalone.
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

Joop ik begrijp wat je bedoelt, maar jij hebt er dan ook een. Ik geef eerlijk toe dat ik het ook graag zou willen weten, maar ik respecteer het feit dat Giorgio het liever niet overal bekend maakt. Het staat je toch vrij om eens te vragen of Giorgio naar je auto kijkt?
jojo

Unread post by jojo »

Joop ,
wil je zeker niet bang maken ,maar de RDW zit er wel vaker naast.
Ik heb een serie 1(coupe) uit 67(volgens chasisnummer) doch volgens RDW uit 69 (kentekenpapieren uit Italie)
Er zit een 1.2 motor in en de RDW zet net zo vrolijk 1.3 neer.
Carlo

Re: Datum eerste toelating...

Unread post by Carlo »

Volgens het RDW komt mijn Fulvia coupé1e serie uit 1964 (datum eerste toelating)
terwijl hij toch echt 5 jaar jonger is! Vaag niet?

Carlo
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

zeker gezien de coupe toen nog niet bestond... de mijne komt overigens volgens de papieren uit 71, maar volgens chassisnummer uit 70, maar dat is minder ingewikkeld, die heeft gewoon ergens in de showroom gestaan waarschijnlijk.
Joop

Unread post by Joop »

Mijn Coupe HF komt uit 1970......echte de exacte datum van toelating is onbekend
Import in 1990, september.....nooit ten naam gesteld geweest totdat ik hem komt
in 1997......

Mvg,
Joop
Peter Coolsma

Een Coupe uit '64?!?

Unread post by Peter Coolsma »

Je bent binnen! Zeg je baan maar op. Je hebt een prototype!

:-)

Briljante mensen daar bij de RDW...
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”