Auto Radio

Discussie en vraagbaak over Lybra
rvl17

Re: Auto Radio

Unread post by rvl17 »

Bedankt voor jullie reactie!

Ik heb de LoudLink zojuist besteld, zou een dag of 4 duren voor dat deze wordt bezorgd.
Ben benieuwd, zodra ik em heb en hij is geplaatst laat ik het jullie weten.

Groet,

Robert
rvl17

Unread post by rvl17 »

Heeft even geduurd mijn reactie maar de LoudLink is inmiddels ingebouwd, in het gedeelte waar je normaal gesproken je CD's kwijt kan.
Zoals SWElena al zei heb ik een aantal gaten geboord in het plastic van de CD-houder en de LoudLink vast gezet met dubbelzijdig tape.

Het is me alleen niet gelukt de Firmware versie 1.4.0. aan de praat te krijgen, ik heb van alles geprobeerd om de de cd01 funktie werkend
te krijgen, een aantal cd albums in de root van het geheugen kaartje geplaatst, in de map cd01, de cd albums andere benaming gegeven maar
kon deze niet afspelen. De cd02-cd05 funktie werkte wel. Dus ik heb de LoudLink uiteindelijk maar gedowngrade naar de Firmware versie 1.3.0.

Nu heb ik de mogelijk al 6 de mappen (cd01 t/m cd06) te gebruiken, werkt perfect en wat een geluid.

Groet,

RvL
Atse

Unread post by Atse »

Ik heb gisteren ook een Loudlink ingebouwd en het werkt naar behoren.

Ik heb firmware versie 1.40 wel werkend gekregen. Bij versie 1.30 maak je zes mappen in de root van de geheugenkaart aan (cd01 - cd06) en je vult deze met maximaal 98 nummers per map. Dit is lastig, omdat je dan meerdere CD's kwijt "moet" in één van die cd mappen. De nummers gaan dan gemakkelijk door elkaar lopen.
Bij versie 1.40 maak je die zes mappen in de root NIET aan. Je kopieert gewoon tot maximaal 98 mappen met muziek (één CD per map) naar de root van de geheugenkaart. Als je de ICS op CD1 zet, selecteer je de gewenste CD (één van de mappen) door voor of achteruit te zoeken met de knoppen op de ICS waarmee je normaal binnen een CD een nummer voor of achteruit navigeert. Heb je de gewenste CD gevonden (een lijstje in de auto is wel handig ;) ), dan zet je de ICS op CD2 (of CD3, CD4 of CD5) en dan werken de genoemde knoppen weer normaal om binnen een CD voor of achteruit te navigeren.
Zet je de ICS op CD6, dan werkt de line-in die op de Loudlink zit.

Beetje duidelijk zo? :S

Groeten,

@tse
Lancia Delta 1.4 16v T-jet Oro (150 pk)
koen_

Unread post by koen_ »

@ atse

als ik het goed begrijp kun je nu dus bij "CD1" op je ICS max 98 'tracks' selecteren, waarbij 'track' dan staat voor een subdirectory, waar bijv 1 of meerdere CD's of 'genre' in staan ??

is het zo dat "CD2 t/m CD5" dan gewoon dezelfde functionaliteit hebben, nl het vinden van de nummers op de via "CD1" geselecteerde 'track' ??

Dat lijkt zeker een goede verbetering, blijft wel jammer dat het alleen numeriek kan worden getoond ( goede administratie vereist !! ;) )

nog wel een paar vragen :
... hoe wordt de volgorde van de 98 subdirectories bepaald : alfabetisch, numeriek of in volgorde van "tijdstip van kopieren" naar de SD-kaart ?
... en dezelfde vraag wb de volgorde binnen die subdirectory's, vooral belangrijk als je er meerdere CD's inzet ?

Helaas is deze firmware-update nog niet beschikbaar voor Loudlink : LLK-M36X , dat is het model voor de ICS zonder navigatie
Ik heb via mail de informatie gekregen, dat die update er waarschijnlijk binnenkort wel komt
... misschien tegen die tijd ook maar eens de overstap maken ...
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
Atse

Unread post by Atse »

@ Koen

"als ik het goed begrijp kun je nu dus bij "CD1" op je ICS max 98 'tracks' selecteren, waarbij 'track' dan staat voor een subdirectory, waar bijv 1 of meerdere CD's of 'genre' in staan ??"
Klopt

"is het zo dat "CD2 t/m CD5" dan gewoon dezelfde functionaliteit hebben, nl het vinden van de nummers op de via "CD1" geselecteerde 'track' ??"
Klopt

"Dat lijkt zeker een goede verbetering, blijft wel jammer dat het alleen numeriek kan worden getoond ( goede administratie vereist !! )"
Mee eens

"nog wel een paar vragen :
... hoe wordt de volgorde van de 98 subdirectories bepaald : alfabetisch, numeriek of in volgorde van "tijdstip van kopieren" naar de SD-kaart ?
... en dezelfde vraag wb de volgorde binnen die subdirectory's, vooral belangrijk als je er meerdere CD's inzet ?"

Op basis van tijdstip van kopiëren. Deze info staat in de FAT tabel van je geheugenkaart (op de Loudlink site staat daar ook iets over vermeld). Toch kun je dit wel sturen door alle muziekmappen klaar te zetten in een temp directory op je harde schijf. Als binnen je muziekmappen alle tracks genummerd zijn, staan ze in de goede volgorde. Als je vervolgens de gehele inhoud in één keer naar je geheugenkaart kopieert, zullen alle muziekmappen er in alfabetische volgorde op staan en binnen die mappen alle nummers op volgorde.

Groeten,

@tse
Lancia Delta 1.4 16v T-jet Oro (150 pk)
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”