Airbag lampje

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
Jur

Re: Airbag lampje

Unread post by Jur »

Ok, zaterdag kom ik even langs. TomTom zal Eemnes wel kunnen vinden. Welke straat / huisnummer? Stuur maar een mailtje als je je gegevens niet op het forum wil...
Jur
Martin

Unread post by Martin »

gegevens mogen best op het forum kijk hier dan maar ff: www.beukeemnes.nl.
Tot zaterdag

Gr.Martin
René

Unread post by René »

Hé, nog een Kappa rijder uit Nieuwerkerk!!!!!!!! Dacht dat ik de enige was.........................
Jacques

Unread post by Jacques »

Ben ook op zoek naar achterschokbrekers voor mijn sw of is een optie gewone schokbrekers met nieuwe veerpoten?

gr Jacques
M.J. Evers

Unread post by M.J. Evers »

Jacques, ik heb een adres; voor 699 euro twee veerpoten met niveauregeling of voor 499 euro twee veerpoten met versterkte veren. Ik heb de tweede optie net zelf binnen en ik ga ze er deze week onder zetten. Ik zal hier een foto voor en foto na plaatsen, dan kun je het resultaat zelf beoordelen.
Jacques

Unread post by Jacques »

Ik ben zeer benieuwd of het gaat werken, want de achterkant van mijn sw begint nu wel wat kritich over te hangen.
Woon je in de buurt van Leiden, anders kom ik even kijken.

Groeten Jacques
Jur

Unread post by Jur »

En dat dacht ik ook!! Sterker nog, ik heb er nog nooit één gezien. Nee, da's niet waar. Op de 's Gravenweg rijdt er nog één maar ik dacht daar laatst een Thesis te zien.
Die van mij staat in de Esse. Die van jou staat zeker in Nieuwerkerk in Zeeland (-:
Jur
René

Unread post by René »

Nee hoor, de mijne staat in de Zuidplas. Op het Goudmos om precies te zijn!!! Een zwarte (metallic) 2.0 LS uitvoering.

Gewoon Nieuwerkerk a/d IJssel in Zuid-Holland dus.
Jur

Unread post by Jur »

Volgende keer als je een hoop getoeter hoort en je een Champagne kleurtje voorbij ziet komen.... (-:
Jur
René

Unread post by René »

Dan toeteren we wel terug met die mooie Italiaanse claxon!! Hahahahaha

Het claxon van bijv. een Jap durf ik niet eens te gebruiken, dat klinkt zo armoedig............

Heb helaas zelf ook een Fransoos als leasebak. De Kappa is voor mijn wederhelft en voor buiten werktijd natuurlijk!

Ciao.
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”