heerlijk koud!
Re: heerlijk koud!
Het is inderdaad zo dat je hem regelmatig moet gebruiken andere drogen de keringen uit. Ik weet zo dat mijn systeem nog op freon werkt !
Ik weet dat het systeem beneden druk is door dat de comperesor niet meer inspringt vanwege dus te lage druk !
Ik moet ook zeggen mijn auto staat zoon half jaar stil en dat kan dus een reden zijn, wat km,s betreft dat maakt niet zoveel uit.
Ik weet dat het systeem beneden druk is door dat de comperesor niet meer inspringt vanwege dus te lage druk !
Ik moet ook zeggen mijn auto staat zoon half jaar stil en dat kan dus een reden zijn, wat km,s betreft dat maakt niet zoveel uit.
als het systeem op full auto staart,ook al vriest het,moet de airco werken,t heet niet voor niets climaat control!
ps adres is: autoservice Ron de Ruiter,achterweg in Waardenburg. klaar terwijl je wacht,zonder afspraak!
Beste Percy, waar is dat in Zoetermeer? Ik kom uit Leiden.
Gr. Jacques
Gr. Jacques
Bedankt ik zal er eens heen gaan, vanmorgen ander velgen gemonteert ( ziet er een stuk sportiever uit ).
Ik niet komende week ook eens naar mijn standkachel kijken, daar zit mijn airco probleem volgens mij.
Ik niet komende week ook eens naar mijn standkachel kijken, daar zit mijn airco probleem volgens mij.
Mmmm en goede ervaringen met dit adres?
Kom zelf ook uit Leiden en een dergelijk adresje is natuurlijk altijd mooi meegenomen!
Saluti!
Kom zelf ook uit Leiden en een dergelijk adresje is natuurlijk altijd mooi meegenomen!
Saluti!
Dat zit in het industrieterrein in Zoetermeer.
Zit momenteel in een verhuizing dus kan pas volgende week langs gaan. Vraag ik meteen of hij tijd heeft voor nog meer "klantjes"
Het is volgens mij een bedrijf die airco's in vrachtwagens bouwt, maar wat maakt het uit.
Zit momenteel in een verhuizing dus kan pas volgende week langs gaan. Vraag ik meteen of hij tijd heeft voor nog meer "klantjes"
Het is volgens mij een bedrijf die airco's in vrachtwagens bouwt, maar wat maakt het uit.
Ciao
Net een gereviseerde motor in mijn champagnekleurige Kappa 2.0. Dus hij rijdt weer heerlijk. Vervelend is nu wel dat na die gigantisch hoge kosten mijn airco niet meer werkt. Dus reden om eem goedkoop adresje te zoeken. Anderhalf jaar heb ik het laten aftappen en opnieuw laten vullen a raison 168 Euri. Dus als het goedkoper kan!
Graag het adres naar genoemd email-adres sturen. Ik woon in de buurt van Alphen a/d Rijn. Dus als het een beetje in de buurt isss!
Saluti
Jos
Net een gereviseerde motor in mijn champagnekleurige Kappa 2.0. Dus hij rijdt weer heerlijk. Vervelend is nu wel dat na die gigantisch hoge kosten mijn airco niet meer werkt. Dus reden om eem goedkoop adresje te zoeken. Anderhalf jaar heb ik het laten aftappen en opnieuw laten vullen a raison 168 Euri. Dus als het goedkoper kan!
Graag het adres naar genoemd email-adres sturen. Ik woon in de buurt van Alphen a/d Rijn. Dus als het een beetje in de buurt isss!
Saluti
Jos
De airco van de Kappa die ik sinds een maandje heb is 2,5 jaar geleden nagelopen staat op een sticker onder de motorkap. Nu werkt de airco uitstekend, wanneer moet er weer naar laten kijken? Als ie het niet meer doen of eerder?
Kom ook net van zo'n oplichter vandaan, daar adviseren ze elke 12 maanden laten kontroleren. Dat doe je natuurlijk gewoon niet en wacht tot je merkt dat ie het niet meer zo goed doet. PS: wel nu je pollenfilter vervangen, want dat scheelt mega koellucht zodra er een schone in zit. Kijk ook ff waar je deze haalt. Bij de fiat 39 euro, bij OSB in beesd 19 euro voor dat stukje karton