Nee, althans.... is me eerlijk gezegd niet speciaal opgevallen dat de aanjager aanspringt en ik heb er ook niet op gelet.
Ieder geval, ik heb nu wat geruststelling. Het kan beter aan oververhitting van de bak liggen dan dat de bak aan revisie toe is...... gewoon niet te lang doorjagen en dan doet t probleem zich ook niet voor.
Bedankt voor de reacties........
springt uit zn versnelling ????
Re: springt uit zn versnelling ????
Die italiaanse bakken kunnen ongelovelijk veel hebben en als die bak kuren geeft bij 160 continue is er echt wel wat aan de hand, dat kun je nog met een tempra draaien zonder enige problemen laat staan met een kappa
Heb je er wel voldoende juiste olie in zitten en heb je schakelmechanisme nageken extern want daar zou ik eerst eens mee beginnen en hoe is het verdere schakelen en komen die problemen alleen in de 5 voor ? en onder alleen die omstandigheden ?
Heb je er wel voldoende juiste olie in zitten en heb je schakelmechanisme nageken extern want daar zou ik eerst eens mee beginnen en hoe is het verdere schakelen en komen die problemen alleen in de 5 voor ? en onder alleen die omstandigheden ?
Even tusen door het zijn gewwon Japanse Bakken dus niks Italiaans. Extern dan zou hij al helemal niet kunnen schakelen.
Als ik met mijn auto 130 rijd stijgt de temp al boven de 100 en dat is normaal niks aparts. Het kan zijn dat de priesas wat gedraaid gaat staan maar daar zou ik niks aan doen is gewwon slijtage en daar schakelt hij niet minder om.
Als ik met mijn auto 130 rijd stijgt de temp al boven de 100 en dat is normaal niks aparts. Het kan zijn dat de priesas wat gedraaid gaat staan maar daar zou ik niks aan doen is gewwon slijtage en daar schakelt hij niet minder om.
Olie is goed en t is alleen in de 5 na langere tijd constant doortrappen.
Ik hou t ook maar op slijtage, hij is tenslotte pas 10 jaar......
Wel leuk te zien dat t een japanse bak is Ruud, weet je in welke jappen hij zit?
Harry
Ik hou t ook maar op slijtage, hij is tenslotte pas 10 jaar......
Wel leuk te zien dat t een japanse bak is Ruud, weet je in welke jappen hij zit?
Harry
Ik zou het niet weten Rijd zelf een thema V6 LX automaat en deze bak zit ook onder de kappa.
Als je de pc voor de motor openmaakt kom je audi tegen. Dus je ziet het is een pot nat.
Als je de pc voor de motor openmaakt kom je audi tegen. Dus je ziet het is een pot nat.