Fulvia Station Wagon

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
cuno

Re: Fulvia Station Wagon

Unread post by cuno »

Een Berlina (Lada) lijkt me nix.
Kijk 't eerst een tijdje aan hoe het gaat met de coupe.
Moet alleen effe een driepunts gordel plaatsen i.v.m. het kinderstoeltje.

Cuno
Bob

Berlina

Unread post by Bob »

Een Berlina is een hele mooie en fraaie auto. Ik vond het eerst ook een Lada en koekblik. Maar nu heb ik er 1 die ik aan het nakijken ben en waarmee ik de Tulp ga rijden en bij het testrijden raak ik steeds meer overtuigd dat dit toch wel een heel fraaie auto is, vooral het zitten en instappen is een genot alsook de wegligging: je kan bizar hard door de (haakse) bocht, tuurlijk is de Fulvia Coupe stoerder en kan je lekker liggen en vind iedereen deze bijzonder, maar vlak de Berlina niet uit!

Er staan een paar fraaie te koop op Viva-Lancia overigens.

groet
Bob , Delft
Huib Geurink

$#@ Toch koppie eraf.

Unread post by Huib Geurink »

Kop van Elena moet er toch af!
Nul compressie op 4 en maar een beetje op 1
Huib Geurink

Re: Fulvia aanhanger?

Moet je die kont nog hebben, Koos?
Ding staat aardig in de weg. Anders gaat de haakse slijper er in.
Carlo

Re: Gevaar voor eigen leven.

Unread post by Carlo »

HELP!

Huib, richt mij toch weer even tot jouw, ik las in jouw schrijven met Bob,
een stukje over een lekkende kachelkraan, wat wil nu het geval....je raad het al.
Vorige week stond mijn Fulv na een toffe rit olijk water te lekken uit het vooronder.
Allerlei doomsenario's schieten me dan gelijk door het hoofd, maar t' viel mee.
Althans, uit het bovenste moertje van de eerder genoemde kachelkraan spoot een
heerlijk straaltje warm water. Het moerke vastdraaien mocht niet baten, kraantje blijft incontinent.

Is dit dan een kwestie van het bewuste membraam wat in de kraan zit, zo ja zijn er alternatieven...

Alvast bedankt...

Carlo
Huib Geurink

Membraam

De vier schroefjes los en membraam vervangen. Membraam is gescheurd. Onder op de spindel zit een schoteltje dat kan draaien (als het vast is geroest moet je het weer draaiend maken). Dat schoteltje moet in de uitsparing in het membraam.
Best het hele kraantje even uit elkaar halen, schoonmaken en opnieuw invetten.
Joop

Unread post by Joop »

Hoi Huib,

Ik lees net dat je de S1 1200 hebt gevonden, overigens heb je de cylinderkop nog van mij
tegoed, even als 1 stalen velg.
Trouwens wel een leuk idee een Fulvia aanhanger
Hou jij voor mij wel de 2 dekzijltjes apart, die haal ik na mijn vakantie wel op.
Ik heb hier vandaag in ons vakantie dorp een Flavia gevonden half verscholen onder een
afdakje (staat er al redelijk lang) is engels gekentekend echter links gestuurd kleur wit
met origineel ongeveer 60000 km.
Interieur is rood, ziet er redelijk goed de carrosserie van de auto is ook niet verkeerd
echter de "eigenaar" weet niet echt wat hij er mee wil.
We proberen de goede man al een aantal jaren te bewerken om deze redelijk gave Lancia
aan ons te verkopen, maar het is net een welles nietes aan het worden.

Mvg,
Joop
Huib Geurink

Ha Joop
Was jij die ongetrouwde moeder die die Fulvia te vondeling legde?
Grapje, ik had al een donkerbruin vermoeden dat ie van jou kwam.
Koos v.d.Linden

Unread post by Koos v.d.Linden »

Bedankt Huib voor het aanbod,heb 15 jaar een caravan meegesleurd op vakantie,heb nu aan een ander soort vakantie geplendt,gaan trekken met een Fulvia! en een tent.
Koos uit Tuk
Arno Elert

Re: Berlina

Unread post by Arno Elert »

Eerlijk is eerlijk, ik heb een paar rondjes met Huib zijn Berlina mogen rondrijden in het geweldige Brabantse landschap o.a. over weggetjes met klinkertjes en leuke bochtjes, ik heb mijn mening t.o.v de Berlina dan ook al Radicaal moeten omgooien ...Leuke wagen...echt waar !!.
Was Huib dan ook dankbaar, dat ik ff'tjes in zijn Berlina mocht gaan toeren

Ben nu dan ook erg benieuwd naar de Falvia Milleotto, deze heeft een 1600 motor...

Groetjes Arno
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”