ics geeft niet alles aan
Re: ics geeft niet alles aan
Bedankt voor de Tip Andrew
. Zoals Koen al aangaf heeft de cd problemen met de win versies boven 2000. Heb ik nu ook ondervonden. Ik ga eens proberen om hem op een oude pc draaiend te krijgen. Anders wordt het toch de Italiaanse versie met google translate.

Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW
De CD kan ook probleemloos onder Windows Vista en Windows 7 geinstalleerd worden. Gewoon een kwestie van de juiste instellingen:
Bij eigenschappen onder compatibiliteitsmodus kiezen voor Windows 2000. Het is ten slotte software uit de prehistorie (net zoals onze diva's).
Werkt probleemloos.
Hoewel de CD in sommige opzichten wat beperkt is (en het programma enigszins warrig) vind je in ieder geval alle schema's, kabels, stekkers en pinbeleggingen. Dat moet je toch al wat op weg helpen.
Inmiddels de CD ook getest onder Windows 8.1. Werkt probleemloos (met beheerdersrechten en compatibiliteitsmodus)
Bij eigenschappen onder compatibiliteitsmodus kiezen voor Windows 2000. Het is ten slotte software uit de prehistorie (net zoals onze diva's).
Werkt probleemloos.
Hoewel de CD in sommige opzichten wat beperkt is (en het programma enigszins warrig) vind je in ieder geval alle schema's, kabels, stekkers en pinbeleggingen. Dat moet je toch al wat op weg helpen.
Inmiddels de CD ook getest onder Windows 8.1. Werkt probleemloos (met beheerdersrechten en compatibiliteitsmodus)
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) rood
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) donkerblauw
Lancia Lybra SW 1.8 LX (2000) zwart, ter ziele
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) donkerblauw
Lancia Lybra SW 1.8 LX (2000) zwart, ter ziele
Ik heb de cd inmiddels draaiende onder xp. De auto gaat in het weekend naar de garage voor nieuwe distributie riemen. Ik ga er volgende week eens op mijn gemak naar kijken. Bedankt voor de tip(tu)
Eigenaar van een Grande Dame, Metallic zwarte Lybra 1.8 16V LX SW