How-to / AUX op je ICS ( no-nav )

Discussie en vraagbaak over Lybra
de Wit

Re: How-to / AUX op je ICS ( no-nav )

Unread post by de Wit »

Ben vandaag al voorzichtig op zoek geweest maar bij de ICS met navi is het pittig.
Richting cd-wisselaar kom ik niet een vergelijkbare kabel tegen maar achterop ICS moet wel wat te doen zijn.
Ik kom alleen niet meer zo rap de pinbezetting tegen achterop het ICS, heeft iemand daar nog een link van?
Ik meen mij te herinneren dat er op een Italiaans forum wat over stond maar mijn zoekskills zijn ondermaats schijnbaar. Nu is mijn Italiaans ruk maar als ik eerst maar globaal de pinnen heb ben ik al aardig op weg.
Dickh, cd ga ik volgende week werk van maken, ligt te wachten op bubbelenvelop :-)
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
AndrewL

Unread post by AndrewL »

In de bijlage de pinbelegging voor de groene en de zwarte connector
Attachments
idis connectors.xlsx
(12.24 KiB) Downloaded 20 times
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) rood
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) donkerblauw
Lancia Lybra SW 1.8 LX (2000) zwart, ter ziele
de Wit

Unread post by de Wit »

Thanks. Zou nog fijner zijn als het in een .xls ipv xlsx indeling is .
Alvast bedankt, kijk morgen anders op pc ipv mobiel.

dickh

Unread post by dickh »

Achter op die ICS zitten toch gewoon ISO autoradio-aansluitingen?

Pin layouts van de verschillende ISO versies vind je bijvoorbeeld op http://www.elektron-bbs.de/elektronik/k ... /index.htm

Mijn NAV-loze versie heeft het blok zoals genoemd onder "ISO_Normanschluß Grundig 2". Jij zal een Siemens hebben, maar dat zal de weg vanzelf wijzen als je de varianten even vergelijkt met de ISO stekkers achter op je ICS.

Bedoel je dat? Anders even nader specificeren wat er zo bliksems moeilijk is graag!

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
dickh

Unread post by dickh »

> Ik meen mij te herinneren dat er op een Italiaans forum wat over stond maar mijn zoekskills zijn ondermaats schijnbaar.

Ja, dat was www.clublybra.it maar die is een paar jaar terug opgeheven HELAAS. Aan je zoekskills ligt het dus niet, ouwe :P

B)-
Boudezwijn

Unread post by Boudezwijn »

Toch nog iets beter zoeken dan! !tt! Het is www.clublybra.com. Je moet wel even een account aanmaken en dat valt nog niet mee in het Italiaans. Gelukkig kan je met Google Chrome de website vertalen, dan is het wel te doen. Ik heb bij m'n eerste Lybra (geen navi) met behulp van een handleiding van deze site een Line-in op de ICS gemaakt, werkte perfect. Zover ik weet kan dit niet bij de versie met navi, daarom heb ik bij m'n tweede Lybra een Loudlink gekocht. Dan heb je meteen een SD kaart mogelijkheid en een Line-in.
Omdat mijn Lybra inmiddels ergens in een (waarschijnlijk) warm oord rondrijdt heb ik de Loudlink voor de Lybra met navi te koop voor €50,-
de Wit

Unread post by de Wit »

Het is nu een principekwestie geworden boudezwijn ;-) .
Het is een uitdaging die ik graag aanga . Alleen de stekkers achterop de ICS hebben niet zo veel met ISO te maken lijkt het dus wil ik proberen via de cd of nog mooier via aux een 3.5mm jack permanent te schakelen, moet goedkoper kunnen dan voornoemd loudlink verhaal :-P .

dickh

Unread post by dickh »

Nou, ik kan je verzekeren dat het ooit *.it was en dat die (na aankondiging) ermee ophield een paar jaar terug. Ik heb toen nog wat handige pagina's van ze gekopieerd (vandaar mijn stelligheid). Het domain werd onmiddelijk gekaapt door een lullige commerciant. De *.com versie heeft een zeer andere layout en redactie, ik wist het niet, maar zal m'n oog erover laten gaan, bedankt voor de tip, Boudie!
Overigens heet Boudezwijn gewoon Boudewijn en is een zeer betrouwbaar handelaar gebleken, getuige mijn (voor de Berlina) dakladers welke ik van hem onlangs heb overgenomen en me inmiddels zeer aperte diensten hebben bewezen.
Alles nog steeds goed met vader, moeder en kind, Boudewijn?

B)-
AndrewL

Unread post by AndrewL »

in .xls formaat, conform uw wensen
Attachments
idis connectors.xls
(25 KiB) Downloaded 38 times
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) rood
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) donkerblauw
Lancia Lybra SW 1.8 LX (2000) zwart, ter ziele
de Wit

Unread post by de Wit »

Dank je wel AndrewL . Ga er eerdaags mee aan de knutsel.

Post Reply

Return to “NL45 Lybra”