electrish openen van mijn achterklep

Discussie en vraagbaak over Thesis
julien de kock

Re: electrish openen van mijn achterklep

Unread post by julien de kock »

heb gisteren de elektrische motor voor de koffer geplaatst en jawel euvel is hersteld. Weer blij en gelukkig. Voor de spelfouten een dikke proficiat want ik had dit tussen het werk door snel getypt. Inderdaad de rino naar te lezen in de forum kent er wat van. Doe zo verder.
Gisteren nog een Thesis in Zoersel bij Antwerpen tegengekomen die ik jaarlijks hier tegenkom. Zijn waarschijnlijk mensen uit Italië en telkens begroeten we elkaar met onze lichten. hahaha.
Grtz allemaal en een goede vakantie.
Vogelaar

Unread post by Vogelaar »

Een week geleden lukte mij het niet meer om de klep elektrisch te openen.
De motor bleek nog goed te zijn wel zat er een kabelbreuk in de kabelboom vanaf de klep.
Na deze er in zijn geheel te hebben uitgehaald was de breuk duidelijk te zien in twee draden.
Ik heb voor de zekerheid alle tape verweiderd om eventuele andere breuken op te sporen maar het bleef bij twee.
Na deze weer met elkaar verbonden te hebben, eerst even getest en daarna de gehele boom voorzien van nieuwe stoftape.
Voordat ik dit deed heb ik de kabels eerst in de goede vorm gebogen en toen in gebogen stand ingetaped.
Hopelijk helpt dit om nieuwe breuken in het vervolg tegen te gaan.
Vogelaar

Unread post by Vogelaar »

Ik heb trouwens nog een goede motor voor de kofferruimteklep te koop liggen.
Ik had uit voorzorg een nieuwe besteld, maar het bleek dat het hier niet aan lag.
Heb je interesse, laat het dan even weten.
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”