1. Blijft hij onder alle omstandigheden, wat je ook doet, die melding Radio OFF geven, en een druk op de volumeknop brengt daar geen verandering in?
2. Staat de Expert setting IGNITION LOGIC op IGN ON?
Als 1. waar is (dat zou ik wel eens willen weten - interessant gevalletje zou dat zijn:P) en 2. op OFF staat, dan denk ik aan een kapot schakelaartje van de volumeknop. Kan geen heksentoer zijn dat even te repararen. Als 2. op ON staat worfdt het een ander verhaal, dan wil ik eerst wel eens weten of 1. waar is.
B)-
radio off
Re: radio off
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Re: radio off
Beste,
dit is wat ik op een ander forum gevonden heb over de beruchte radio off :
Hi all,
ik heb antwoord op mijn eigen vraag. Om de het beeldscherm weer terug te krijgen naar 'fabrieksinstelling' dan moet het volgende gebeuren:
Draai het contactsleutel naar 'MAR' haal vervolgens (bij de Lybra) uit de onderste helt van de zekeringen kast de 13e en de veertiende zekering eruit (de radio blijft gewoon doospelen) dan gaat het beeldscherm op zwart... Doe je vervolgens (terwijl het contact nog aanstaat) de zekeringen terug dan is het scherm weer zoals het hoort te zijn, en in negen van de tien gevallen zijn de zenders nog altijd aanwezig en ook je instellingen bij TRIP.
Overigens de zekeringen zijn voor de knipperlichten en heeft ogenschijnlijk niets met het display te maken, vandaar dat je daar niets over in de manuals vindt.
Ik hoop dat ik nog iemand een plezier gedaan heb met deze tip.
dit is wat ik op een ander forum gevonden heb over de beruchte radio off :
Hi all,
ik heb antwoord op mijn eigen vraag. Om de het beeldscherm weer terug te krijgen naar 'fabrieksinstelling' dan moet het volgende gebeuren:
Draai het contactsleutel naar 'MAR' haal vervolgens (bij de Lybra) uit de onderste helt van de zekeringen kast de 13e en de veertiende zekering eruit (de radio blijft gewoon doospelen) dan gaat het beeldscherm op zwart... Doe je vervolgens (terwijl het contact nog aanstaat) de zekeringen terug dan is het scherm weer zoals het hoort te zijn, en in negen van de tien gevallen zijn de zenders nog altijd aanwezig en ook je instellingen bij TRIP.
Overigens de zekeringen zijn voor de knipperlichten en heeft ogenschijnlijk niets met het display te maken, vandaar dat je daar niets over in de manuals vindt.
Ik hoop dat ik nog iemand een plezier gedaan heb met deze tip.