hoi mijn lancia z slaat zomaar uit,niet als ik gas geef maar als ik bv op rotonde afrij of bij een kruising,als ik de koppeling intrap is het mis,het gaat om een 21 td diesel
vacuum slagen zijn goed en bij uitlezen geeft hij 1 foutmelding namelijk rotor staat verkeerd maar hij heeft geen rotor is ja een diesel.
wie o wie kan me helpen
gr jan
motor slaat uit
Re: motor slaat uit
lijkt mij een hele logische conclusie
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter
krukas sensor is vervangen maar probleem blijft,iemand nog een idee wat het kan zijn
redta Schreef:
-------------------------------------------------------
> krukas sensor is vervangen maar probleem
> blijft,iemand nog een idee wat het kan zijn
Misschien: Kijk eens goed naar je massakabels. Vuil? vergaan? slecht contact? etc.etc.
Of er ook 1 op de bak zit weet ik niet. Zelf even uitzoeken....,een Zeta is mij verder niet bekend.
Succes!
-------------------------------------------------------
> krukas sensor is vervangen maar probleem
> blijft,iemand nog een idee wat het kan zijn
Misschien: Kijk eens goed naar je massakabels. Vuil? vergaan? slecht contact? etc.etc.
Of er ook 1 op de bak zit weet ik niet. Zelf even uitzoeken....,een Zeta is mij verder niet bekend.
Succes!
850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
zal er morgen even naar kijken auto sloeg nu helemaal niet meer aan,bedankt voor meedenken