Sinds een aantal weken in het bezit van een lybra, rij al jaren italiaanse auto's zoals alfa, momenteel ook nog steeds in het bezit van een alfa 916 spider waar ik momenteel mee bezig ben om een 2.0 16v turbo blok in te hangen uit fiat coupe 16v turbo.
Ik kon de lybra goedkoop in handen krijgen, had wel de nodige km's maar voor een jtd is dat geen probleem, de auto is erg netjes met alle opties, alleen mis ik de navigatie cd's, hoesjes zaten er wel bij maar geen cd's jammer genoeg, dus als iemand hier toevallig een cd heeft die ik kan kopieren zou ik dat zeer waarderen, ik weet dat het maar tot 2002 gaat, maar heb ik in elk geval mijn klok weer optijd staan, want de navi blijft maar initialiseren en vragen om een cd.
Alvast bedankt.
even voorstellen en gezocht lybra g2 navigatie cd's
-
Re: even voorstellen en gezocht lybra g2 navigatie cd's
Hi Arjan,
Welkom bij de club!
Wat je vraag betreft: helaas, ik heb geen G2 CD's, maar mocht je hier geen response krijgen, probeer het ook even op de Alfa site: de 164 (en wellicht de 156 ook en misschien meerdere) is ook met G2 (en later G3) geleverd geweest. Ik zie op die fora dezelfde vragen leven over G2/G3 als hier. Ongetwijfeld ook verschillende Fiat modellen en ik dacht ook Renault en meerdere merken. Even Googlen op Siemens G2 G3 Nav moet snel tot een oplossing leiden dunkt me.
Good luck,
B)-
Welkom bij de club!
Wat je vraag betreft: helaas, ik heb geen G2 CD's, maar mocht je hier geen response krijgen, probeer het ook even op de Alfa site: de 164 (en wellicht de 156 ook en misschien meerdere) is ook met G2 (en later G3) geleverd geweest. Ik zie op die fora dezelfde vragen leven over G2/G3 als hier. Ongetwijfeld ook verschillende Fiat modellen en ik dacht ook Renault en meerdere merken. Even Googlen op Siemens G2 G3 Nav moet snel tot een oplossing leiden dunkt me.
Good luck,
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
-
Navigatie IGS BE2580 becker/siemens
Hallo allemaal
Ben in het bezit van een lancia lybra uit 2001 daar zit een een board/computer met radio in type grunidig module 839 zonder navigatie
wil deze vervangen door voor een systeem met navigatie nu ben ik nog al handig met electronica en heb via de sloop er een op de kop getikt type becker/siemens BE2580 het code slot heb ik via een italaliaan gekergen nu zit ik nog alleen met het aansluit schema
van de siemens drive naar de becker heb namelijk geen verbindings kabel ( kan ik wel zelf maken) wie o wie kan mij daar aanhelpen !!!
graag ook de draad aansluitingen van auto check zowel van de mudule 839 en de becker BE2580
is de becker firmeware nog te updaten en welke cd heb je nodig voor te navigeren
WIE O WIE KAN MIJ helpen hier mee
met vriendelijke groet
martin
martinxx764@msn.com
Ben in het bezit van een lancia lybra uit 2001 daar zit een een board/computer met radio in type grunidig module 839 zonder navigatie
wil deze vervangen door voor een systeem met navigatie nu ben ik nog al handig met electronica en heb via de sloop er een op de kop getikt type becker/siemens BE2580 het code slot heb ik via een italaliaan gekergen nu zit ik nog alleen met het aansluit schema
van de siemens drive naar de becker heb namelijk geen verbindings kabel ( kan ik wel zelf maken) wie o wie kan mij daar aanhelpen !!!
graag ook de draad aansluitingen van auto check zowel van de mudule 839 en de becker BE2580
is de becker firmeware nog te updaten en welke cd heb je nodig voor te navigeren
WIE O WIE KAN MIJ helpen hier mee
met vriendelijke groet
martin
martinxx764@msn.com
-
Hallo
ik denk dat je er wel aan te komen is las onlangs http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... 908#p96908
nu heb jij een systeem met navigatie kan jij mij wat fotos sturen hoe de kabels zitten tussen de drive en de board radio
ik heb het zelfde navi systeem op de sloop gekocht
je zou daar erg mee helpen
met vriendelijke groet
Martin
ik denk dat je er wel aan te komen is las onlangs http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/v ... 908#p96908
nu heb jij een systeem met navigatie kan jij mij wat fotos sturen hoe de kabels zitten tussen de drive en de board radio
ik heb het zelfde navi systeem op de sloop gekocht
je zou daar erg mee helpen
met vriendelijke groet
Martin
Ik heb twee navigatie cd's voor het G2-systeem:
Software versie LAIE600D en database bnl/18801747
en een iets nieuwere versie:
Software versie LAIE609D en database bnl/18801957
Beide Benelux en hoofdwegen Europa
Software versie LAIE600D en database bnl/18801747
en een iets nieuwere versie:
Software versie LAIE609D en database bnl/18801957
Beide Benelux en hoofdwegen Europa
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) rood
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) donkerblauw
Lancia Lybra SW 1.8 LX (2000) zwart, ter ziele
Lancia Lybra SW 2.0 LX (2001) donkerblauw
Lancia Lybra SW 1.8 LX (2000) zwart, ter ziele
-
Hoi.
Ik zie hier dat je de twee cd's hebt Zou ik daar een kopie van kunnen krijgen of tegen een leuk prijsje.
Groetjes Michel
Ik zie hier dat je de twee cd's hebt Zou ik daar een kopie van kunnen krijgen of tegen een leuk prijsje.
Groetjes Michel