>> Zou ook voor mij een legitieme reden zijn om er afscheid van te nemen...
---
Watje..

OK, ik heb die keuze inmiddels ook een paar keer gehad: kost een paar spijkers (3 jaar terug EUR 1800 (ECU + instrumentenpaneel + nog wat zooi aan gort, deels eigen schuld), 1,5 jaar geleden EUR 1900 (motorrevisie + koppeling, distributieriem aan gort, met name door uitgelopen drijfstanglager met alle schade van dien) om te blijven rijden. Stel, je doet het niet, dus naar de sloop ermee en koopt een ander wrak voor de reparatieprijs (dan speel je quitte niewaar?). Wat krijg je dan voor lellebel? Ik heb die spijkers er toch maar aan uit gegeven 1,5 jaar terug, inmiddels weer 100.000 op de klok met niente problemi (je leert het ding kennen dus de meest frequente euveltjes worden nobrainers) en je blijft wel in een Lybra rijden.
Die Lybra is inmiddels m'n 19e auto maar zelden (hoewel wedijverend met de Fiat 125 Special in '73, maar die hield het helaas maar 7 jaar vol, dankzij de destijdse Fiat-roestvorming, waarom oom agent hem van de weg haalde maar da's een heel verhaal) zo'n lekker ding gehad! Mmmmmm...