Hallo allen,
Ik ben nieuw hier en heb een vraag de iconen sport ice en symbool in welke versnelling mijn auytomaat staat zijn niet zichtbaar op het dashboard zie wel prnd123 maar niet in welke optie hij staat. tevens zie ik geen verlichting bij de automaat zelf . De automaat doet het prima verder.
Het betreft een kappa 2.4 v20 automaat 1998
Heeft iemand een suggestie of idee waar dit aan kan liggen?
groet bart
dashboard lampjes automaat en verlichting automaat
-
Re: dashboard lampjes automaat en verlichting automaat
kapotte lampjes, zoals zo vaak in het dashboard van Lancia's
Zijn eenvoudige kleine pitjes, maar vergt vast veel tijd om de boel open te halen
Zijn eenvoudige kleine pitjes, maar vergt vast veel tijd om de boel open te halen
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter
-
ha fenpie dank voor je reactie ik zal eerst de lampjes in dashboard en in coverplaar versnelling eens checken
dank en groet
dank en groet
De teller unit is er vrij snel uit te halen ,zit vast met kleine imbusboutjes.
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Ha allen
Ik heb kap van automaat afgehaald en printplaatje ziet er prima uit er zit 1 grijs blokje (zekering?) op deprintplaat welke je er af kan halen maar ik heb geen idee of zou dat stuk kunnen zijn en daardoor er geen verlichting brand bij de aut versnelling pook? of zit het probleem misschien in de ecu?
hopelijk kent iemand dit probleem ik zoek me suf wat het probleem kan zijn inmiddels alle zekeringen nagelopen mmm
groet bart
Ik heb kap van automaat afgehaald en printplaatje ziet er prima uit er zit 1 grijs blokje (zekering?) op deprintplaat welke je er af kan halen maar ik heb geen idee of zou dat stuk kunnen zijn en daardoor er geen verlichting brand bij de aut versnelling pook? of zit het probleem misschien in de ecu?
hopelijk kent iemand dit probleem ik zoek me suf wat het probleem kan zijn inmiddels alle zekeringen nagelopen mmm
groet bart
-
Hallo koos,
zag in manual staan dat de Gear position lever sensor signaal afgeeft aan tcu/ecu in welke versnelling de wagen staat ook richting dashboard (prnd321) zou er iets stuk kunnen zijn/ verkeerd ingesteld als ik op min dashboard geen selectie om de gekozen versnelling zie? Weet jij misschien met welke software ik mijn tcu (dus niet de ecu) kan uitlezen volgens mij lukt dat niet met fiatecuscan
hoop dat je mij iets verder kan helpen,
groet bart
zag in manual staan dat de Gear position lever sensor signaal afgeeft aan tcu/ecu in welke versnelling de wagen staat ook richting dashboard (prnd321) zou er iets stuk kunnen zijn/ verkeerd ingesteld als ik op min dashboard geen selectie om de gekozen versnelling zie? Weet jij misschien met welke software ik mijn tcu (dus niet de ecu) kan uitlezen volgens mij lukt dat niet met fiatecuscan
hoop dat je mij iets verder kan helpen,
groet bart
-
Tja opgelost. Alles werkt weer stekker dashboard was los geschoten.
Groet bart
Groet bart