sorry was even niet meer online geweest hier...
ik heb inmiddels een set achterschokbrekers uit duitsland laten komen,de voorschokbrekers zijn door cartal gevonden in frankrijk.hier wacht ik nog met smart op..
ik heb ook al eens vaker nagedacht over een prisma meeting,lijkt me dan ook een heel leuk idee! ik zou dan alleen niet weten hoe ik alle 3 de prisma's dan zou moeten vervoeren,de HF en de 1,6ie zijn momenteel geschorst..,misschien is het een idee om naar obdam te komen met de prisma's

helemaal origineel hou ik de nieuwe prisma niet,die overigens van bj 1983 is,ipv 1984.
inmiddels heb ik deze voorzien van 15" thema velgen,sideskirts van een Prisma Montecarlo,en de achterzijde is wat omlaag gebracht,de voorzijde moet nog.hij begint er zo uit te zien,zoals ik haar voor ogen had,de rest laat ik origineel.
het 20 jaar stil staan van de prisma had toch voor wat mankemetjes gezorgt.er is dan wel geen plekje roest te vinden,maar zo ongeveer alle rubber onderdelen zijn inmiddels vervangen,evenals de wiellagers. ook waren de gasdempers van de achterklep stuk. nergens meer te krijgen ?tt? deze heb ik nu vervangen door 2 gasdempers van een delta achterklep. kostte wat moeite...maar dan heb je ook wat.. (tu)
het achterlichtglas heb ik nog niet gevonden,het glas van de nieuwe is ook beschadigd,dus heb er nu al 2 nodig..ik zal de tips die hier gegeven even nagaan.bedankt hiervoor!