ik heb een waterrail nodig voor een 1300 motor.
hiermee bedoel ik dus het gedeelte waarin de thermostaat in is gemonteerd.
voorts zoek ik nog een luchtfilter behuizing( de 3 delen) en een goed vliegwiel voor een serie 1.
wie kan mij eraan helpen(het liefst alles bij 1 persoon) er zijn eventueel ook wel zaken hier,waar eventueel mee geruild kan worden als dat de voorkeur heeft.
ik hoor graag.
bert kok
waterrail gezocht en andere zaken
Re: waterrail gezocht en andere zaken
Heb een waterbuis en een luchtfilter voor je ,maar geen vliegwiel 1e serie
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Koos,waar woon je?
dan wacht ik de reacties van anderen nog even af en kijk ik of ik iets kan combineren.
ik weet dat Huib er wel een heeft liggen.
het is daar best leuk om te kijken en te praten,maar het is een eind van Zwolle af......
Ik neem nog wel even contact met je op.
gr.
bert
dan wacht ik de reacties van anderen nog even af en kijk ik of ik iets kan combineren.
ik weet dat Huib er wel een heeft liggen.
het is daar best leuk om te kijken en te praten,maar het is een eind van Zwolle af......
Ik neem nog wel even contact met je op.
gr.
bert
pb gestuurd
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
ik jou nu ook
bert
bert
-
Hallo allemaal,vandaag erg blij met een waterrail en een compleet luchtfilterhuis geworden ,dat ik vandaag bij Koos heb kunnen verkrijgen.
Nu nog een goed vliegwiel voor een serie 1 .
Wie o wie ,een beetje in de buurt van Zwolle,heeft er een liggen die van eigenaar mag wisselen?
Anders zal ik toch een keer richting Breda moeten.......
Vast bedankt,
bert
Nu nog een goed vliegwiel voor een serie 1 .
Wie o wie ,een beetje in de buurt van Zwolle,heeft er een liggen die van eigenaar mag wisselen?
Anders zal ik toch een keer richting Breda moeten.......
Vast bedankt,
bert