wie is deze pechvogel...
wie is deze pechvogel...
... Vandaag gespot tussen Ede en Lelystad, denk dat het op de A1 was...
- Attachments
-
- pechvogel.jpg (186.03 KiB) Viewed 351 times
Gergely
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
Re: wie is deze pechvogel...
vast weer een EPB die niet open ging 

-
even over EPB.beide kanten laten herstellen doch sta weeral in panne.overlaatst na herstelling heb ik ook al in panne gestaan en hebben ze dit euvel terug in orde gebracht.nu vandfaag effe lekker shoppen.over de garage waar dit hersteld is .opla weeral van dit.epb lampje brand.remmen geblokkeerd.rechterzijde die laatst hersteld was ging niet open.D E P R E S I E F word ik er van.geen vertrouwen in de wagen meer.normaal had ik een ander wagen gekocht maar heb juist 5 maanden geleden een fiat bravo racing 1600 jtd gekocht voor het vrouwke.nu is de garage dicht deze week waar ik de herstelling had laten doen.had trouwens juist voor de panne de wagen nog eens goed gekuist en we waren weeral trots.
we zullen weeral afw8ten zeker wanner we weer kunnen rijden.
gulio from belgium
we zullen weeral afw8ten zeker wanner we weer kunnen rijden.
gulio from belgium
ik stuur je een PB Julien
Heren, heren... we wijken af van de thread...
Ga gerust verder bij andere discussies over de EPB...

Ga gerust verder bij andere discussies over de EPB...
Gergely
.
.
-
hè rino.
berichtje gekregen.alvast bedankt hè.de wagen staat nu aan de garage met geblokkeerde rem.die zijn allebeide vervangen dus ze moeten er maar naar kijken nu.het is toch garantie.als deze hersteld zijn moet ik binnekort nog 2 dichtingen aan de injectoren laten vervangen want daar heb ik nu ook problemen mee.(fit)het is zalig rijden met de thesis maar ik heb misschien de tegenslag gehad,er veel problemen mee te hebben.we w8ten maar af hè.en arme belg bedoelde ik niet dat ik geen geld heb maar tegenslag.hiervoor had ik een prachtige zwarte kappa met mooie 17 duims velgen en had natuurlijk die voor de thesis verkocht .
alvast voor iedereen een gelukkig nieuwjaar en veel zalige thesis rijuren. : )
berichtje gekregen.alvast bedankt hè.de wagen staat nu aan de garage met geblokkeerde rem.die zijn allebeide vervangen dus ze moeten er maar naar kijken nu.het is toch garantie.als deze hersteld zijn moet ik binnekort nog 2 dichtingen aan de injectoren laten vervangen want daar heb ik nu ook problemen mee.(fit)het is zalig rijden met de thesis maar ik heb misschien de tegenslag gehad,er veel problemen mee te hebben.we w8ten maar af hè.en arme belg bedoelde ik niet dat ik geen geld heb maar tegenslag.hiervoor had ik een prachtige zwarte kappa met mooie 17 duims velgen en had natuurlijk die voor de thesis verkocht .
alvast voor iedereen een gelukkig nieuwjaar en veel zalige thesis rijuren. : )