Dag Allen,
Een enkeling zal mijn naam wellicht herkennen, vele echter niet.
Zal mij heel even snel kort voorstellen.
Ik ben Paul, aka DieselTDi.
Ik rij zelf een Lancia Lybra, maar volg regelmatig de Thesis forum ook.
Door / Via Huib de Administrator van de site, ben ik voor het Lancia Lybra en Lancia Thesis gedeelte benoemd tot Moderator.
Dit houdt in dat ik gesprekken volg, en binnenkort oude berichten e.d. ga samenvoegen en verwijderen.
Hierdoor hopen we het forum overzichtelijk te houden, en makkelijker om te (door)zoeken
Hierdoor kan worden aangegeven dat er b.v. nieuwe berichten / reacties zijn, terwijl op pagina 1 / 2 niets meer te zien is..
Kijk dan is voor de lol op de laatste pagina's, daar zie je eea veranderen, dat geeft het forum dus ook aan.
Rede hiervoor is om het forum overzichtelijk te houden en om het zoeken (hopelijk) makkelijker te maken.
Remedie is dus om de berichten op voorste pagina's te lezen, en daarna te klikken op, markeer forum als gelezen
Excuus voor het ongemak.
Mochten er nog vragen zijn, PM mij dan of stuur een E-mail.
Groet
Paul
Nieuwe reacties, maar niets te vinden op pagina 1 of 2
Nieuwe reacties, maar niets te vinden op pagina 1 of 2
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
-
Re: Nieuwe reacties, maar niets te vinden op pagina 1 of 2
Moderator zijn op een Lancia forum en je dan dan diesel TDi noemen ..???????????
*** Kappa SW turbo Rosso Nobile***
Ehh enig uitleg dan..
Ik heb lang geleden bij peugeot gewerkt.
Daar moest ik op een dag 20 benzine auto's aftanken voor de verkoop, om afleverklaar te maken.
Na mn werk, zag ik dat mn moeders auto ook vol moest. (had ik ff geleend die dag)
Ik volgooien dus met euro95. Was echter dus een DIESEL...
In die tijd was ik op internet actief op chatboxen (toen hip)
Diesel als nickname was al in gebruik, dus werd t DieselTDi..
En die nick heb ik bijna overal in gebruik, al zo'n 18 jaar.......
Ik heb lang geleden bij peugeot gewerkt.
Daar moest ik op een dag 20 benzine auto's aftanken voor de verkoop, om afleverklaar te maken.
Na mn werk, zag ik dat mn moeders auto ook vol moest. (had ik ff geleend die dag)
Ik volgooien dus met euro95. Was echter dus een DIESEL...
In die tijd was ik op internet actief op chatboxen (toen hip)
Diesel als nickname was al in gebruik, dus werd t DieselTDi..
En die nick heb ik bijna overal in gebruik, al zo'n 18 jaar.......
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Paul,
de man of vrouw die achter de naam 'lanciakappasw' schuil gaat heeft natuurlijk gelijk. Al is jouw uitleg van 18 december over de naam onroerend, toch blijft het klasseloos om als moderator met de naam 'DieselTDi' door het Thesis forum te fietsen. Wat voor de ene misschien een akkefietje is kan voor de ander gebrekkig lijken. Thesis-rijders zijn naar mijn ervaring creatieve mensen die de puntjes op de i willen en van exclusiviteit houden. Hou daar aub rekening mee!
Een tip voor een naam waar Thesis-rijders geen aanstoot aan nemen is misschien 'quattroporte' : het is Italiaans en de Thesis heeft inderdaad vier deuren
Wie kijkt daar nou niet naar uit.
Succes, Rino
de man of vrouw die achter de naam 'lanciakappasw' schuil gaat heeft natuurlijk gelijk. Al is jouw uitleg van 18 december over de naam onroerend, toch blijft het klasseloos om als moderator met de naam 'DieselTDi' door het Thesis forum te fietsen. Wat voor de ene misschien een akkefietje is kan voor de ander gebrekkig lijken. Thesis-rijders zijn naar mijn ervaring creatieve mensen die de puntjes op de i willen en van exclusiviteit houden. Hou daar aub rekening mee!
Een tip voor een naam waar Thesis-rijders geen aanstoot aan nemen is misschien 'quattroporte' : het is Italiaans en de Thesis heeft inderdaad vier deuren

Succes, Rino