hallo,
Heb deze vraag al eens gesteld maar probleem nog niet kunnen oplossen,Wanneer ik verwarming opzet en op econ zet blaast er een vochtige muffe lucht en alles dampt aan.Eerst dacht ik lek kachel maar niveau koelvloeistof blijft hetzelfde of kan het toch een miniem lek zijn?of een verzadigde airco droger ?interieurfilter is vervangen dit probleem heb ik meer als een jaar in het verleden nooit last van gehad .dank bij voorbaat groeten lanci lybra 19jtd 2000
aandampen ruiten
Re: aandampen ruiten
Heb dit ook als ik daarvoor de airco heb aangehad. Weet niet waardoor dit komt. Na een nacht staan is het weer weg. Heb geleerd om ermee te leven;)
Econ aan = airco uit.....
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
-
Dit fenomeen komt bij veel auto's voor. bij lybra's vaker. Remedie: Rij de laatste kilometers de airco "droog" door hem op eco te zetten waardoor de condens op de verdamper opdroogt. Als je dan de volgende keer start en de auto op auto zet zal hij minder vochtige lucht in het interieur blazen. Ook zal de kans op rare luchtjes verminderen. Overigens is dit euvel een stuk minder bij latere Lybra's.
Groet,
Boris.
Groet,
Boris.
hallo,
Ik heb het probleem gevonden van eerder gemelde bericht,na een jaar heb ik het eindelijk gevonden de recirculatieklep krijgt door één of andere reden toch een sturing terwijl het systeem op buitenlucht staat oranje lamp aan.Heb recirculatieklep geblokkeerd open schuif weg van je duwen ,voor degenen die niet weten waar deze zich bevind onder interieurfilter.Nu gedaaan met muffe geur en vieze aangedampte ruiten heerlijk om te rijden.bedankt voor het meedenken allemaal groeten
Ik heb het probleem gevonden van eerder gemelde bericht,na een jaar heb ik het eindelijk gevonden de recirculatieklep krijgt door één of andere reden toch een sturing terwijl het systeem op buitenlucht staat oranje lamp aan.Heb recirculatieklep geblokkeerd open schuif weg van je duwen ,voor degenen die niet weten waar deze zich bevind onder interieurfilter.Nu gedaaan met muffe geur en vieze aangedampte ruiten heerlijk om te rijden.bedankt voor het meedenken allemaal groeten