Beste lancia vrienden,
Mij ruitensproeier reservoir is lek, nu heb ik op het forum al gekeken en een tekening gevonden waar alle onderdelen van een lancia thesis opstaan,echter niet het het ruiten sproeierresev.,Ik wou hem zelf in en uit bouwen en bestellen ,maar kom er zo niet achter.
Ik vermoed dat als ik het binnen scherm van het spatbord demomteer, er bij kan komen.
Heeft iemand een suggestie,hoe ik het beste te werk kan gaan?
En bestaat er nog een gedetaileerde tekening van de thesis,of heb ik toch niet goed op het forum gekeken.
In elk geval alvast bedankt voor de moeite,
Met vriendelijke groet,
Peter
Thesis 3.0 emblema 2003
Klein probleempje ""lekke ruitensproeier reservoir""
-
Re: Klein probleempje ""lekke ruitensproeier reservoir""
Peter,
het zou me verwonderen dat het reservoir lek is. Wellicht is één van de pompjes (eentje voor de ruitensproeiers en eentje voor de koplampsproeiers) lek of gewoon niet meer goed op het reservoir aangesloten. Het laatste had ik ooit aan de hand.
Wielkuipbescherming boven het rechter voorwiel verwijderen. Dan kom je makkelijk bij het reservoir. Controleer de pompjes en vooral de waterleidingen of ze nog goed vast zitten.
Ik hoop dat je hiermee geholpen bent. Succes ermee, Rino
het zou me verwonderen dat het reservoir lek is. Wellicht is één van de pompjes (eentje voor de ruitensproeiers en eentje voor de koplampsproeiers) lek of gewoon niet meer goed op het reservoir aangesloten. Het laatste had ik ooit aan de hand.
Wielkuipbescherming boven het rechter voorwiel verwijderen. Dan kom je makkelijk bij het reservoir. Controleer de pompjes en vooral de waterleidingen of ze nog goed vast zitten.
Ik hoop dat je hiermee geholpen bent. Succes ermee, Rino
-
Ok, Rino
Het water loopt ergens voor het voorwiel naar beneden,zal het ff conrtoleren.
Bedankt alvast.
Groet
Peter
Het water loopt ergens voor het voorwiel naar beneden,zal het ff conrtoleren.
Bedankt alvast.
Groet
Peter
-
Je had gelijk Rino,het was alleen maar een slangetje die gescheurd was,kon hem nog in korten.
Probleem verholpen
Groet
Peter
Probleem verholpen
Groet
Peter