Dit probleem is dus uit de wereld,
die truc, met dat relais, daar zou ik wel meer van willen weten, hoewel de mijne altijd trouw start, denk ik dat het een goeie verbetering is. en dat lijkt me een mooi winterproject
Distributieriem 2 liter
Re: Distributieriem 2 liter
Zie andere discussie,voor vervolg relais.
Ik kreeg problemen als de motor warm was moest soms diverse keren de sleutel draaien met alleen een klik totdat hij het wel deed .
dacht dat het startrelais van de startmotor de oorzaak was ,dus een andere startmotor gemonteerd, maar hielp niet ,toen ben ik gaan meten op diverse plaatsen .
conclusie,te weinig spanning uit het contaktslot,denk slijtage of ouderdom,dit met een relais verholpen.
Ik kreeg problemen als de motor warm was moest soms diverse keren de sleutel draaien met alleen een klik totdat hij het wel deed .
dacht dat het startrelais van de startmotor de oorzaak was ,dus een andere startmotor gemonteerd, maar hielp niet ,toen ben ik gaan meten op diverse plaatsen .
conclusie,te weinig spanning uit het contaktslot,denk slijtage of ouderdom,dit met een relais verholpen.
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Re: Distributieriem 2 liter
Momenteel ben ik op vakantie, als ik terug ben hoef ik niet meteen weer aan het werk,dus dan zal ik even kijken of ik thuis een relai heb liggen.
Hopelijk wel, dan kan ik dan meteen een keer oplossen.
Ik zal wel even laten weten hoe ik het opgelost heb.
Iedere keer die motorkap open en dan met een ringsleutel bij de startmotor even contact te maken is ook niet alles...
Hopelijk wel, dan kan ik dan meteen een keer oplossen.
Ik zal wel even laten weten hoe ik het opgelost heb.
Iedere keer die motorkap open en dan met een ringsleutel bij de startmotor even contact te maken is ook niet alles...