Heeft iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
Zijn die strips makkelijk te verwijderen van een mogelijke sloopwagen en dan her te gebruiken??
Hoor graag van jullie!
greets,
Mickey
GEZOCHT: Stootstrips Kappa deuren
Re: GEZOCHT: Stootstrips Kappa deuren
Weet je overigens (ik wist dat nl. niet totdat ik een Kappa uit Belgie haalde) dat die strips er origineel NIET op horen, wordt alleen in NL gedaan.
Heb nu dus zonder strips en dat is echt veel mooier, alleen kans op deuken is VEEL groter
Heb nu dus zonder strips en dat is echt veel mooier, alleen kans op deuken is VEEL groter
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter
IK heb drie jaar geleden een setje originele Lancia-strips gekocht bij Tuynder. Kan me de prijs niet herinneren maar was wel even slikken geloof ik.
Hoi luitjes,
Het is dat beschadigingen zo snel ontstaan dat ik de strips zoek!
Ben eigenlijk wel benieuwd wie dit nu mooi of juist niet mooi vindt????
LET OP: alleen de kappa's waarvan de bumpers voorzien zijn van een grijze stootstrip en niet die met een geheel in kleur gespoten bumper, hebben in het verleden die strips als optie gehad!
Ikzelf vind ze wel aardig op de wagen! Maakt haar wat slanker in de taille....!
Heb ondertussen al een anbieding gekregen van een van de forumleden, waarvoor mijn dank!! Ga ik, denk ik, wel doen dus.
greets,
Mickey
Het is dat beschadigingen zo snel ontstaan dat ik de strips zoek!
Ben eigenlijk wel benieuwd wie dit nu mooi of juist niet mooi vindt????

LET OP: alleen de kappa's waarvan de bumpers voorzien zijn van een grijze stootstrip en niet die met een geheel in kleur gespoten bumper, hebben in het verleden die strips als optie gehad!
Ikzelf vind ze wel aardig op de wagen! Maakt haar wat slanker in de taille....!
Heb ondertussen al een anbieding gekregen van een van de forumleden, waarvoor mijn dank!! Ga ik, denk ik, wel doen dus.
greets,
Mickey
-
Niet mooi(td)
Beslist mooier!