Bluetooth in Emblema?
-
Bluetooth in Emblema?
In mijn vorige Lybra (lx-versie) had ik een bluetooth carkit ingebouwd. Mijn huidige Emblema heeft een ingebouwde telefoon. De bluetooth carkit werkte toch wel 'n stuk fijner, alleen al omdat er snel tussen verschillende telefoons gewisseld kan worden. De Emblema versie heeft geen carkitaansluiting onder de handrem zitten. Is het toch mogelijk een carkit in te bouwen? Heeft iemand ervaring?
-
Re: Bluetooth in Emblema?
Parrot inbouwen...... Werk perfect.
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
-
Re: Bluetooth in Emblema?
Ik heb hier nog 'n Parrot liggen uit m'n vorige Lybra (LX-uitvoering). In de LX versie was het inbouwen zo gebeurd, alleen de Emblema versie heeft niet zo'n handige aansluiting voor de carkit in het middenconsole.
Heeft iemand het toch voor elkaar om een Parrrot werkend te krijgen in 'n Emblema?
Heeft iemand het toch voor elkaar om een Parrrot werkend te krijgen in 'n Emblema?
-
[Update] Bluetooth in Emblema?
Omdat de Lybra zonder problemen door de APK gekomen is heb ik mezelf getrakteerd op een Parrot. Het inbouwen ging niet helemaal volgens plan. Blijkbaar vindt Lancia dat een ISO connector toch anders gebruikt moet worden dan de meeste andere automerken. De 12V en de ignition draad zitten in de Lybra op een andere plaats dan standaard. Even prutsen met een multimeter maar nu werkt alles perfect.
Bij mijn vorige Lybra (LX uitvoering) zat een aansluiting voor de carkit in het middenconsole bij de handrem, nu moest de hele ICS verwijderd worden.
Na een avondje schroeven heb ik nu wel een gebruiksvriendelijke telefoon in de Lybra, dat kan van de ingebouwde versie niet echt gezegd worden.
Bij mijn vorige Lybra (LX uitvoering) zat een aansluiting voor de carkit in het middenconsole bij de handrem, nu moest de hele ICS verwijderd worden.
Na een avondje schroeven heb ik nu wel een gebruiksvriendelijke telefoon in de Lybra, dat kan van de ingebouwde versie niet echt gezegd worden.