Positieve Thread :)

Discussie en vraagbaak over Thesis
albertoradstake

Positieve Thread :)

Unread post by albertoradstake »

Sinds 1,5 dag rijd ik Thesis....wat een prachtige auto! Jarenlang Kappa gereden op G3, en nu eindelijk de Thesis. Ik heb een 2.0 Turbo op LPG G3 uit 2003. Omdat ik erg veel berichten tegenkom met problemen wil ik in dit berichtje in ieder geval even benoemen hoe geweldig de auto aanvoelt en rijdt. Vaak wen je daar veel te snel aan en vergeet je het wanneer je een probleem hebt met je Diva. Dus laat deze thread een lofzang worden voor onze Diva's, waar we op terug kunnen vallen in mindere tijden van problemen ;) Een herinnering als we overwegen om haar aan de kant te zetten voor een 13-in-een-dozijn-bak!

Dat gezegd hebbende...ik heb mijn eerste probleem al te pakken...ga ik dit bericht niet mee vervuilen, maak ik even een nieuw topic voor aan ;) Veel fijne kilometers allen!

Groeten,
Alberto
Blokkie

Re: Positieve Thread :)

Unread post by Blokkie »

Hallo Alberto,

ik heb er gisteren weer eens 1100 km mee gereden naar ons vakantieadres en wat was het weer een feest om te glijden over de Duitse autobahn. Genieten en nog eens genieten......(tu)
Arrivederci,

Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636

Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003

Farsi notare, senza essere evidente

Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
Rino

Unread post by Rino »

Hallo Alberto,

mooi bericht ! En mocht je door gewenning vergeten zijn hoe lekker de Thesis rijdt ga dan eens een weekje in iets anders rijden. Weer achter het stuur van de Thesis zal je herontdekken hoe fijn de auto wel is !

RijJeRot, Rino
krammer

Unread post by krammer »

Sardinië doorkruisen met de Thesis is ook een geweldige ervaring. Overigens houdt ze zich verrassend goed bij bochtige trajecten...
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”