Vragen over centrale deurvergrendeling

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
Aron

Re: Vragen over centrale deurvergrendeling

Unread post by Aron »

Nu lijkt het erop dat het mij gaat lukken om de deur eruit te krijgen, zonder beschadigingen :)

Wat denk ik nog nodig te hebben?

Een groot geel relais (voor centrale deurvergrendeling), een cilinderslot en een mechanisch slot. Wie kan mij hieraan helpen?

BTW: De lanciadealer zegt dat ik alle sloten moet vervangen (wat mij erg sterk lijkt). Dit gaat mij veel geld kosten. Ik kan toch gewoon het cilinderslot vervangen, of niet?? Tevens maak ik mij zorgen over de achterportieren: deze blijven nu open en gaan niet dicht. Is er hiervoor een oplossing?
lucb

Re: Vragen over centrale deurvergrendeling

Unread post by lucb »

je zou kunnen proberen om de komputer te resetten, wel zorgen dat je je autosleutels niet in de auto laat liggen, tevens controleren of de tank afsluit, vaak is het pennetje gebroken of loopt niet lekker zodat de tankkap niet op slot gaat en daardoor de rest ook niet. Deur is een ander probleem. In de wurst case zoek eerst andere binnenbekleding zodat je eventueel deze kan kapot maken oflaat je raam een zakken en kijk of je met een ijzerhaak niet de stangetjes in bewegen kan krijgen. Op de sloop een andere deur is ook geen leuke optie.

succes luc
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”