Mijn 2000 coupe heeft nog de originele voor schokbrekers ,maar na al die jaren zijn ze nu toch aan vervanging toe.
Wie heeft er nog een paar voor mij?
het is het laatste type met een oog bevestiging boven en onder .
gevraagd; voorschokbrekers 2000 coupe
gevraagd; voorschokbrekers 2000 coupe
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Re: gevraagd; voorschokbrekers 2000 coupe
Koos,kun je mij iets specifieker de gegevens doorgeven van je auto?
een kennis van mij heeft een jaar geleden een hele partij koni's opgekocht en heeft pas ook een goede bekende van mij een stel niet langer meer verkrijgbare koni's voor zijn celica uit '73 kunnen pakken u.it zijn voorraad.
misschien heb je geluk,ik weet het niet.
ik zie de gegevens wel.
mvg.
bert
een kennis van mij heeft een jaar geleden een hele partij koni's opgekocht en heeft pas ook een goede bekende van mij een stel niet langer meer verkrijgbare koni's voor zijn celica uit '73 kunnen pakken u.it zijn voorraad.
misschien heb je geluk,ik weet het niet.
ik zie de gegevens wel.
mvg.
bert
PM gestuurd
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
en de aanvraag doorgestuurd.
nu even afwachten.
mvg.
bert
nu even afwachten.
mvg.
bert
voor alle duidelijkheid...je hebt neem ik aan een lancia 2000, geen flavia 2000 (das technisch een totaal andere auto)
Als je nieuwe schokbrekers zoekt: Martin Willems. Als je gebruikte wilt, kan ik even voor je kijken, als ik 2 sets heb liggen, kan je een set van me overnemen....
Als je nieuwe schokbrekers zoekt: Martin Willems. Als je gebruikte wilt, kan ik even voor je kijken, als ik 2 sets heb liggen, kan je een set van me overnemen....
Lancia 2000 pininfarina coupe HF, Beta Montecarlo ie, HPE ie, Sedan Restyled ie, Delta 1.8 Di, NSU 1200, Delta 1.8 executive.
Bedankt frans voor de moeite,ik ben reeds voorzien van vier nw schokbrekers