flinke knal - stuur scheef.
flinke knal - stuur scheef.
Vanmorgen reed ik met matige snelheid achteruit en de onderkant auto raakte betonnen plaat.
In plaatmateriaal vlak achter de achterbumper maar voor de tank zit een flinke jaap. Geeft geen problemen.
De wagen kreeg echter een flinke dreun te verduren. Nu staat mijn stuur op 10 over 10.
Wagen rijdt verder goed en als er een afwijking is dan lijkt deze tussen de oren te zitten.
Ik breng hem maandag naar de garage en ben benieuwd.
In plaatmateriaal vlak achter de achterbumper maar voor de tank zit een flinke jaap. Geeft geen problemen.
De wagen kreeg echter een flinke dreun te verduren. Nu staat mijn stuur op 10 over 10.
Wagen rijdt verder goed en als er een afwijking is dan lijkt deze tussen de oren te zitten.
Ik breng hem maandag naar de garage en ben benieuwd.
Re: flinke knal - stuur scheef.
Goh, wat een balen. Ik weet wat het is om ergens op te knallen. Al rijdt je heel zachtjes, het komt toch hard aan. Je moet zo oppassen. Vaak heb je ook van die hoge betonnen parkeer trottoirbanden. Ooit tegen een ijzeren parkeerbeugel aangereden. Direct flinke schade aan de bumper. Gelukkig is dat nog goedkoop te repareren. Ik ben benieuwd hoe het met het stuur afloopt. Sterkte (tu)
Ciao Jos Kappa 2.4 '99
Ciao Jos Kappa 2.4 '99
Het was de uitlaat die een opdoffer kreeg en stuurstangen had geraakt.
Na wat klappen en terugzetten staat alles weer recht.
We kunnen weer verder.
Daarbij de opmerking gekregen dat het een goede auto is.
De garage is vrij onbekend met het merk Lancia.
Na wat klappen en terugzetten staat alles weer recht.
We kunnen weer verder.
Daarbij de opmerking gekregen dat het een goede auto is.
De garage is vrij onbekend met het merk Lancia.
Altijd leuk om te horen....
Beetje bijblijven toch?
Toch nog even opnieuw inhaken op dit bericht.
Zoals ik zei verteld mijn garage dat het een goede auto is.
Hij is onbekend met deze Italiaan.
Ik rijd er nu bijna 5 maanden mee en begin ook in te zien dat we in een behoorlijk betrouwbare auto rijden.
Ook te zien in de verkoopaantallen tegen de aantallen die nog steeds op de weg zitten.
Er zijn sommigen die de pech hebben tegen een aantal (kostbare) zaken aan te lopen
maar dat zijn er relatief weinig.
Ik begin mij al beter in de auto te voelen.
Ik heb iets onder mijn achterste waar ik van op aan kan.
Zoals ik zei verteld mijn garage dat het een goede auto is.
Hij is onbekend met deze Italiaan.
Ik rijd er nu bijna 5 maanden mee en begin ook in te zien dat we in een behoorlijk betrouwbare auto rijden.
Ook te zien in de verkoopaantallen tegen de aantallen die nog steeds op de weg zitten.
Er zijn sommigen die de pech hebben tegen een aantal (kostbare) zaken aan te lopen
maar dat zijn er relatief weinig.
Ik begin mij al beter in de auto te voelen.
Ik heb iets onder mijn achterste waar ik van op aan kan.
-
Ja, fijne en goede auto is dit toch erg onderschat. Mijn V6 heb ik inmiddels 3 jaar en kwam maandag weer zonder op en aanmerkingen door de APK met steekproef! Niet verder vertellen dat de Kappa voor zijn leeftijd erg goede auto is anders wil iedereen er een hebben en dan worden ze weer duur.

ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Jan Hoornstra Schreef:
-------------------------------------------------------
> maandag weer zonder op en aanmerkingen door
> de APK met steekproef!
Dat bedoel ik. Ik lees dat steeds. En dat voor auto's van deze leeftijd.
-------------------------------------------------------
> maandag weer zonder op en aanmerkingen door
> de APK met steekproef!
Dat bedoel ik. Ik lees dat steeds. En dat voor auto's van deze leeftijd.
Jan ,wat moest je er allemaal aan doen voordat je hem voor de APK aanbood?
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Het enige wat we hebben gedaan was de drempel links achter lassen, auto is waarschijnlijk in het verleden een keer niet goed opgekrikt en hier was roestschade ontstaan. Was hier misschien ook wel mee door de APK gekomen maar wil alles wel goed hebben. Opmerking van de steekproefcontrolleur dat het binnenscherm en beetje los zat.
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter