130 over de afsluitdijk!! Met de Thesis
Re: 130 over de afsluitdijk!! Met de Thesis
Heel simpel Rino, wij zijn Nederlanders en dit kost geld ha ha ha
Arrivederci,
Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636
Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003
Farsi notare, senza essere evidente
Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636
Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003
Farsi notare, senza essere evidente
Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
ach ! was ik vergeten 
Jammer want ik heb verkenners nodig in NL, ben daar te vaak op pad met de cruise control op 120, op de coyote welteverstaan. Dat is met de wijzer op 130. De cruise control houdt de snelheid binnen de limieten en je gaat niet onbewust gassen want te snel is zo gebeurd met die Thesis.
Drive safe, Rino

Jammer want ik heb verkenners nodig in NL, ben daar te vaak op pad met de cruise control op 120, op de coyote welteverstaan. Dat is met de wijzer op 130. De cruise control houdt de snelheid binnen de limieten en je gaat niet onbewust gassen want te snel is zo gebeurd met die Thesis.
Drive safe, Rino
Tja, vergeten.........en voordat je het weet zit je op de 200, maar op een afsluitdijk kan dat makkelijk! 
Het is heel raar, je komt aanrijden bij de afsluitdijk, en daarvoor mag je opeens al 130, dan na 2 minuten moet je opeens 70 rijden, dus moet je vol in de ankers om 60 kilometer langzamer te rijden van het ene op het andere moment........daarna mag je weer 130 en op het eind staat er einde 130...........mag je dan 200?
De andere kant op, terug naar Amsterdam, dan mag je behoorlijk lang 130 doorrijden, want heel veel later zie je pas weer einde 130.
Dus dat het 'alleen' de afsluitdijk is, is onzin!
Trouwens, die milieu freaks zitten toch altijd te zeiken dat je er maar 2 minuten mee wint?
Nou, als ze dat zo weinig vinden, waarom zijn ze dan niet voor 200 km per uur, want dan win je veel meer tijd, is dat dan wel goed?

Het is heel raar, je komt aanrijden bij de afsluitdijk, en daarvoor mag je opeens al 130, dan na 2 minuten moet je opeens 70 rijden, dus moet je vol in de ankers om 60 kilometer langzamer te rijden van het ene op het andere moment........daarna mag je weer 130 en op het eind staat er einde 130...........mag je dan 200?

De andere kant op, terug naar Amsterdam, dan mag je behoorlijk lang 130 doorrijden, want heel veel later zie je pas weer einde 130.
Dus dat het 'alleen' de afsluitdijk is, is onzin!
Trouwens, die milieu freaks zitten toch altijd te zeiken dat je er maar 2 minuten mee wint?
Nou, als ze dat zo weinig vinden, waarom zijn ze dan niet voor 200 km per uur, want dan win je veel meer tijd, is dat dan wel goed?

Ik weet niet hoeveel een Thesis tot zich neemt bij 200 km per uur maar ons Lybraatje drinkt dan ongeveer 1 liter benzine op 6 kilometer . Met een 60 liter tank red ik het met die snelheid net tot amsterdam vanaf onze woonplaats
. Is het openbaar vervoer financieel opeens wel heel interessant
.

Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
de Wit Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik weet niet hoeveel een Thesis tot zich neemt bij
> 200 km per uur maar ons Lybraatje drinkt dan
> ongeveer 1 liter benzine op 6 kilometer . Met een
> 60 liter tank red ik het met die snelheid net tot
> amsterdam vanaf onze woonplaats
. Is het
> openbaar vervoer financieel opeens wel heel
> interessant
.
MAAR!!! dan stap je wel met een dikke grijns op je smoel je wagen uit...................... dus 1 op 6.... valt in de catagorie, ieder zijn hobby
dan had je maar een Lupo 3L moeten kopen.. hahaha
-------------------------------------------------------
> Ik weet niet hoeveel een Thesis tot zich neemt bij
> 200 km per uur maar ons Lybraatje drinkt dan
> ongeveer 1 liter benzine op 6 kilometer . Met een
> 60 liter tank red ik het met die snelheid net tot
> amsterdam vanaf onze woonplaats

> openbaar vervoer financieel opeens wel heel
> interessant

MAAR!!! dan stap je wel met een dikke grijns op je smoel je wagen uit...................... dus 1 op 6.... valt in de catagorie, ieder zijn hobby
dan had je maar een Lupo 3L moeten kopen.. hahaha
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Waar zo'n afsluitdijk toch allemaal niet voor dient X(
Ik rij altijd al 1 op 6 met dat ding, dus dat maakt dan ook niet meer uit!