momenten

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Peter.S

momenten

Unread post by Peter.S »

Kan iemand mij aangeven of de bevestigingen van de remschijven(8x bouten)op de wielnaaf een moment heeft? en of er momenten zijn bij het volledig weer inelkaar zetten van de achteras(bevestigingen veren als vb) zo ook voor subframe bouten enz. kan ze niet goed vinden op de cd's.
natuurlijk kan het zijn dat er geen momenten zijn en vast is vast ...
gr.Peter.S
Bert Ewalds

Re: momenten

Unread post by Bert Ewalds »

Hallo Peter,
Die aandraaimomenten moet je kunnen vinden in het werkplaatshandboek op de CD in de zogenaamde "Sketches" die als bijlage achter elk hoofdstuk zitten.
Voor de bevestigingsbouten van de remschijven , zowel voor als achter is het moment 2.5Kgm ofwel afgerond 25Nm
Conform Sketch 667I, achter hoofdstuk 5 van het serie 1 WP handboek

Je vind ze ook in de Fulvia Technical datasheets, ik weet niet of die op de CD staan voor de remmen is dat sheet 09/0010 van 22 /2/1971

Voor de achteras, en de wielophanging zijn die waarden er ook in de Technical data sheets 06/0010 en 07/0010

Bert
lucasgeheniau

Unread post by lucasgeheniau »

Ik ben net ook ff aan het zoeken gegaan, op CD 2-1 staan de waardes op de door Bert genoemde pagina en op CD 1-3 staan ze op de data sheets na hoofdstuk 5 alweer goed van Bert.
Peter.S

Unread post by Peter.S »

Bedankt Bert en Lucas maar''''''''''''

Heb me rot gezocht ,en nog niet gevonden, ik heb de aanbevolen cd's -S2 cd 1 en 3 en S1 cd 3 vind een hoop gegevens maar niet de krachten
Heb een 2de serie fulvia. Kan iemand mij aangeven welke cd 'ik moet hebben.
,zodat jullie niet alles voor me hoeven te doen....
gr.Peter.S
Peter.S

Unread post by Peter.S »

Jippie, toch nog gevonden op de s2 cd1 duurt effe , maar dan heb je wel wat.............iedereen bedankt

gr.....Peter.s
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”