Hoi Jorn
Geen ele ramen ,ik denk dat de deuren vervangen zijn bij de laatste restauratie,voor en achter staat 1.6 maar het is een 1.3 is vroeger blauw geweest.
Ben de laatste tijd meer tegen gekomen waar deze deuren in zitten,denk niet dat het af fabriek zo is.
Knop dashboard Fulvia 3
Re: Knop dashboard Fulvia 3
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Hi Koos,
1600 deuren zijn behoorlijk zeldzaam met dito prijzen voor de greepjes. Van wat ik gehoord/gelezen heb, waren ze bij de laatste paar honderd auto's nog 'over' en zijn ze toen ook op de 1,3S geplaatst. Aparte velgen ook.
Succes met de onderhandelingen!
1600 deuren zijn behoorlijk zeldzaam met dito prijzen voor de greepjes. Van wat ik gehoord/gelezen heb, waren ze bij de laatste paar honderd auto's nog 'over' en zijn ze toen ook op de 1,3S geplaatst. Aparte velgen ook.
Succes met de onderhandelingen!
Hoera,vandaag is het gelukt om een sport zagato te kopen die eerst wel daarna niet en nu wel te koop aangeboden werd.
Ondertussen elke avond op het internet gezeten ,op advertenties reageren , vaak geen reactie.
Nu kan er weer geklust worden,moet nog het een en ander aan gebeuren voordat hij mij naar de zin is .
Ondertussen elke avond op het internet gezeten ,op advertenties reageren , vaak geen reactie.
Nu kan er weer geklust worden,moet nog het een en ander aan gebeuren voordat hij mij naar de zin is .
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Gefeliciteerd!
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
-
Gefeliciteerd, en succes! Weer een van de ondergang gered... (tu)
Peter,deze was niet ten onder gegaan,maar wel naar het buitenland .
Bij onze oosterburen betalen ze er goed voor.
Bij onze oosterburen betalen ze er goed voor.
Ik heb ook deuren van een 1600 in een 1300 hangen en hier zitten ook elektrische ramen in.
Maar van de velgen heb ik geen idee,heeft iemand een foto van deze aparte velgen.
grt john
Maar van de velgen heb ik geen idee,heeft iemand een foto van deze aparte velgen.
grt john
Koos, top gefeliciteerd! Welke is het geworden, fotootje?