Internationaal Thesis Treffen 2011

Discussie en vraagbaak over Thesis
gergely

Re: Internationaal Thesis Treffen 2011

Unread post by gergely »

Hans, ik heb het in mijn agenda gezet...
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
Blokkie

Unread post by Blokkie »

Hoi Marcel,

ik ben nu twee keer geweest en heb de volgende ervaring. Ik ben met vrouw en twee kinderen beide keren geweest. Ook voor de vrouwen die niet technisch georienteerd zijn is het best een leuke trip. Beide keren werden er meerdere mooie rondritten met bezoeken aan interessante plaatsen gedaan. er zit soms een wedstrijdelement in, maar dat hoeft niet te resulteren in een fanatiek gebeuren. Het blijft allemaal leuk en gemoedelijk. De hotels waren iedere keer goed en de omgeving fantastisch. Dit jaar is het in het Steigerwald en dat is een heel mooi natuurgebied.

Het spreken van de Duitse taal is een mooi gegeven maar er zijn meestal meerdere Nederlanders (met vrouwen), dus als het klikt is ook dat geen probleem. En ook ik ben niet beroerd om met een vrouw te praten ;) Elk jaar is er een groepsfoto en ook dit is al een activiteit an sich. Daarnaast is het zo dat er niet alleen over auto hoeft worden gepraat, het is wel vaak een mooi startpunt van gelijke interesse en kan een gesprek naar allerlei onderwerpen leiden. Althans dat is mijn ervaring.

Dus ik zeg .. DOEN...(tu)
Arrivederci,

Hans Blok (NL) Kijk ook eens op: https://www.facebook.com/pages/Lancia-T ... 0685310636

Lancia Lybra 2.0 V5 20 v Comfortronic Baby blue 2000
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Antonella) Grigio Tiepolo 2002
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Emilia) Bi-Colore Grigio Tiepolo/Grigio Bottecelli 2006
Lancia Thesis 3.0 V6 24v Emblema Comfortronic (Guilia) Azzuro Dialogos 2003

Farsi notare, senza essere evidente

Mail to: LanciaThesisNetherlands@aol.com
Rino

Unread post by Rino »

Marcel,

ik onderschrijf wat Hans vertelt helemaal. Alleen doet hij wat te bescheiden over het wedstrijdelement want we vonden het toch maar leuk om die de laatste keer te winnen, toch Hans! Paul uit Den Haag kan er ook goed weg mee om zeg maar bijna altijd de trofee mee naar huis te nemen. Ik vrees als we met nog meer van die kant komen aandraven de rest helemaal in paniek zullen raken voor die trofee-graaiers :-).

De groepsfoto is een halve dag werken en deze keer gaan we de modellen zoals in Wijk aan Zee ook daar eens op een perfecte lijn dirigeren. Lijkt me een opgave Hans, zelfs zonder sneeuw, want die Italianen keurig doen parkeren..... (oeps).

Zowat de helft van de deelnemers zijn partners en die hebben meestal net iets minder interesse of zelfs helemaal geen interesse in het thesis-gebeuren. Het is heel internationaal met allemaal mensen die ontzettend boeiend en leuk zijn. Het gaat dus over van alles zodat ik na dat weekend altijd weer zit met mijn onafgewerkt lijstje thesis-vragen -en bemerkingen. Een gans weekend over auto's zitten kletsen zou toch ook maar niks zijn.

Vorig jaar hebben wij een weekje vakantie aan het treffen gebreid zodat we na afloop met de Zwitsers mee naar Zwitserland 'gesjeezd' zijn.

Ik hoop je daar te zien, al zijn er plannen voor een voorjaarstreffen ergens weer in Nederland.

Ciao, Rino
Tiepolo20V

Unread post by Tiepolo20V »

Heb dat weekend 2 familiverjaardagen, maar hoop ze van het belang van het Thesis Treffen te kunnen overtuigen;-)
Ben er normaal gesproken dit jaar (met Giancarlo) weer bij,

Ciao,
René
Thesis 2.4jtd 20V 185pk Elegante / Grigio Rossini / Poltrona Cognac / 18" Centenario velgen
gergely

Unread post by gergely »

Het leven bestaat uit keuzes - levenskunst is het om de goede te maken.
Sterkte met de afwegingen...(tu)
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
GammaKappa

Unread post by GammaKappa »

Zuid Italië, daar vertoef ik de tweede helft augustus ook... dan rijdt dus ongeveer 0,5% van de NL Thesi in Zuid Italië... geinig idee...
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”