Beste Kappavrienden,
Het was een tijdje stil rond het onderwerp kappameeting,maar er zijn inmiddels wat knopen doorgehakt. ZONDAG 17 APRIL is de datum van de registerdag van de Lancia Club Nederland. Namens het kapparegister zijn jullie allen uitgenodigd om dit evenement bij te wonen. Je hoeft hiervoor geen lid te zijn van de LCN,maar misschien is het wel een mooi moment om,bij het zien van al dat moois,om je aan te melden als lid. De locatie is nog maar net rond. Natuurlijk hadden we ergens een grote parkeerplaats kunnen opzoeken,maar het mooist is het natuurlijk om in het hartje van de stad, binnen de vesting de lancia's op te stellen. Tijdstip en exacte locatie wordt binnenkort bekend.
Dus: Noteer deze datum alvast in je agenda,want we gaan er iets heel moois van maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Groet,
Roy
Kappameeting
-
Kappameeting
*** Kappa SW turbo Rosso Nobile***
Re: Kappameeting
Als ik ver terug graaf in mijn geheugen, heb ik ooit een Alfa clubmeeting in de vesting gehad.
Destijds konden we op (een groot deel van de) vestingwallen parkeren en was er plaats genoeg.
Destijds konden we op (een groot deel van de) vestingwallen parkeren en was er plaats genoeg.
Lancia Kappa 2.0 turbo 16v
Alfa sei
Alfa 15sei
Alfa sei
Alfa 15sei
Overigens heb ik sinds kort een nieuwe cliënt in de vesting; Pazzo30 een uitstekend Italiaans restaurant.
Italiaanse kok en de eigenaar is groot liefhebber van klassiekers.
Italiaanse kok en de eigenaar is groot liefhebber van klassiekers.

Lancia Kappa 2.0 turbo 16v
Alfa sei
Alfa 15sei
Alfa sei
Alfa 15sei
Lijkt me leuk. Kom zeker even kijken. Moet je je nog speciaal aan melden als je met je eigen auto daar wilt gaan staan?
Ik heb wat foto's en filmpjes gekeken van de Lancia club Nederland.
Ik heb niet het idee dat ik daar tussen pas als groepsleider in vrijetijdskleding zonder stropdasje.
Ik heb niet het idee dat ik daar tussen pas als groepsleider in vrijetijdskleding zonder stropdasje.
Frans P Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb wat foto's en filmpjes gekeken van de
> Lancia club Nederland.
> Ik heb niet het idee dat ik daar tussen pas als
> groepsleider in vrijetijdskleding zonder
> stropdasje.
Als het over een Kappa meeting gaat denk ik dat je je een beetje vergist....grijze duiven in spijkerbroek ruimschoots aanwezig...
-------------------------------------------------------
> Ik heb wat foto's en filmpjes gekeken van de
> Lancia club Nederland.
> Ik heb niet het idee dat ik daar tussen pas als
> groepsleider in vrijetijdskleding zonder
> stropdasje.
Als het over een Kappa meeting gaat denk ik dat je je een beetje vergist....grijze duiven in spijkerbroek ruimschoots aanwezig...
850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
de Lanciaclub Nederland heeft vogels van allerlei pluimage, rijk/arm, handig/ onhandig etcetc.
ga niet te veel af op de foto's maar kom vrijblijvend langs en vind vanzelf het favoriete gespreksonderwerp: Lancia's
ga niet te veel af op de foto's maar kom vrijblijvend langs en vind vanzelf het favoriete gespreksonderwerp: Lancia's
Jan Freie
Lancia Y10 1993
Lancia Y 1998
Lancia Lybra SW 2,0 2003
Lancia Y elefantino rosso 1998
Lancia Kappa coupé 1998
Lancia Prisma integrale 1987
Fiat Multipla 1999
Lancia Dedra SW 1,8 1996
Lancia Fulvia coupé 1e serie 1,3 1969
Lancia Flavia berlina 1e serie 1,5 1965
Lancia Y Kaleidos 1997