Water lekt binnen

Discussie en vraagbaak over Thesis
kpz

Water lekt binnen

Unread post by kpz »

Had een aantal dagen een klotsend geluid ergens in mijn Thesis maar kon het niet plaatsen. Tot ik vandaag het rechter achterportier opendeed en het geklots meteen hoorde. Rubber onder even bewogen en het water gutste uit het gat onder de portier. Ik vermoed dat er ergens water via de rubbers aan het achterportierraam flink binnen lekt maar kan aan de buitenkant niet echt iets zien. Kent iemand het probleem en zo ja, was het met nieuwe rubbers opgelost?

Groet,

Kevin
Space

Re: Water lekt binnen

Unread post by Space »

Er komt altijd water in een portier. Waarschijnlijk was alleen maar je afvoergaatje verstopt!:)o
Niets om je druk over te maken verder....
850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
kpz

Unread post by kpz »

Dat klinkt geruststellend. Dank. Wel overigens opmerkelijk dat er in het rubber geen gat zit om het water weg te laten lopen...

Ik hou het in de gaten.
Space

Unread post by Space »

kpz Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat klinkt geruststellend. Dank. Wel overigens
> opmerkelijk dat er in het rubber geen gat zit om
> het water weg te laten lopen...
>
> Ik hou het in de gaten.

In het rubber zal geen gat zitten denk ik maar wel in de onderkant van je deur(en).
Als het geregend heeft en ik doe mijn Kappa portieren open dan pist ie altijd even wat water uit de onderkant (hoek) van de deur.
Misschien is er bij jou zo'n afwateringsgaatje verstopt aan de onderzijde. Als het weer wat beter is zou ik al je deuren aan de onderkant eens goed nalopen of de afwatering niet met wat vuil verstopt is. Mag je ook eens op je rug liggen.....B)-
850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”