Veerpotenruil 2.4 jtd sw !
-
Veerpotenruil 2.4 jtd sw !
Mijn Lybra 2.4 sw heeft H&R verlagingsveren;goed spul,mooie beschaafde verlaging en geen stuiterbak.
Maar ivm uitvoer naar Belgie moet ie weer op org. hoogte komen,anders is ie daar niet door de invoerkeuring te krijgen.
De originele veren heb ik niet,want heb de mijne zo gekocht 2 jr.geleden en de verenset was er toen net opgezet,dus die zijn pas 2 jr oud.
Om het makkelijk en snel te houden wil ik dus complete veerpoten wisselen en zoek ik dus een set veerpoten met standaard veren in goede staat.,wil ruilen met mijn verlaagde veerpoten,dus gesloten beurs,lijkt mij voor de tegenpartij hele goede deal.
En graag op korte termijn,wie o wie?
Maar ivm uitvoer naar Belgie moet ie weer op org. hoogte komen,anders is ie daar niet door de invoerkeuring te krijgen.
De originele veren heb ik niet,want heb de mijne zo gekocht 2 jr.geleden en de verenset was er toen net opgezet,dus die zijn pas 2 jr oud.
Om het makkelijk en snel te houden wil ik dus complete veerpoten wisselen en zoek ik dus een set veerpoten met standaard veren in goede staat.,wil ruilen met mijn verlaagde veerpoten,dus gesloten beurs,lijkt mij voor de tegenpartij hele goede deal.
En graag op korte termijn,wie o wie?
- Attachments
-
- dsc00125.jpg (191.76 KiB) Viewed 354 times
-
Re: Veerpotenruil 2.4 jtd sw !
Als ze voor de 1.8 sedan goed zijn graag!
-
nee, diesels hebben zwaardere en sw ook nog es zwaarder achter
Hoeveel lager komt hij dan te liggen??
is het voor/achter of alleen achter?
staat namelijk wel mooi
Heb een 2.0 SW, doch met Trekhaak, waar soms wel is wat zwaars achter hangt..........
dus ik idd GEEN stuiterbak hebben, waarmee ik met elke drempel, schuin moet op en af rijden..........
(en kan het wel een swap met een 2.0?? of is diesel nog steeds zwaarder??
is het voor/achter of alleen achter?
staat namelijk wel mooi
Heb een 2.0 SW, doch met Trekhaak, waar soms wel is wat zwaars achter hangt..........
dus ik idd GEEN stuiterbak hebben, waarmee ik met elke drempel, schuin moet op en af rijden..........
(en kan het wel een swap met een 2.0?? of is diesel nog steeds zwaarder??
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
-
Hoi Verlaging is rondom
volgens mij iets van 30mm,staat gewoon erg strak en zeker niet te.
Ik heb ook een trekhaak en juist met deze verse verlagingsveren geeft de boel geen krimp;heb er aantal keer trailer+auto erop achter gehad,echt helemaal top,met standaard veren ligt ie op de grond...
Je kan gewoon alle drempels over.ben nog nooit ergens aangelopen.
En een 2.0 heeft dezelfde veren..
volgens mij iets van 30mm,staat gewoon erg strak en zeker niet te.
Ik heb ook een trekhaak en juist met deze verse verlagingsveren geeft de boel geen krimp;heb er aantal keer trailer+auto erop achter gehad,echt helemaal top,met standaard veren ligt ie op de grond...
Je kan gewoon alle drempels over.ben nog nooit ergens aangelopen.
En een 2.0 heeft dezelfde veren..

Moet eerlijk zeggen, ik denk dat ik wel belang heb bij de ruil, echter ik weet niet de staat waar ze in zijn.
ze veren zullen we maar zeggen, en nee, ik stuiter niet door zoals een 2cv....
aan jou de eer om te bepalen zegmaar
ze veren zullen we maar zeggen, en nee, ik stuiter niet door zoals een 2cv....

aan jou de eer om te bepalen zegmaar
pb terug
-
Als iemand een set veerpoten los heeft liggen hou ik me aanbevolen:)
Mogen we hieruit opmaken dat de ruil niet doorging?
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg