Versnellingsbak olie vervangen of is mijn auto nu echt kapot

Discussie en vraagbaak over de Ypsilon, Y10 en A112
Koen

Re: Versnellingsbak olie vervangen of is mijn auto nu echt kapot

Unread post by Koen »

Tja, daar kan ik niet veel aan toe voegen. (edit : als reaktie op Tessa's bericht van 03/01/11 van 15.10 Hr)

En toch (ik blijf [s]doorzeuren[/s] doorzetten) : die deurhendel en automatische deurvergrendeling kan niet de wereld kosten. Misschien is enkel de platte veer los ?
En een contact los voor de deurvergrendeling ?
[size=x-small](bij mezelf is er soms ook een contact los, als je ziet wat ik aan de Y al heb uitgegeven :D )[/size]
Scheur in de voorruit : geen glasbraak bij je verzekering ?
Venster gaat traag open en dicht : binnenbekleding afhalen en kijken waaraan het ligt. Eventueel ergens inoliën. Niet wachten (zoals ikzelf) tot ze niet meer open gaat : kabels geknapt :(
Verwarming : ik zou het niet weten waaraan het ligt (en wil het ook niet ervaren !!!).

Maar als je vermoedt dat je met 1.500 € alles in orde krijgt : waarom niet ? [size=x-small](ik blijf [s]doorzeuren[/s] doorzetten)[/size]
Je karretje snort dan weer zalig rond. Niet te vergelijken met een Toyota B) . [size=small](nog nooit mee gereden 8-) ;) )[/size]

Maar je bent een "motard" : je hart ligt waarschijnlijk eerder daar ?

Koen
Koen

Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 (Sold okt '24, 10y 3m, 165.600 km)
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP feb '13, 15y 8m, 334.500 km)
kriekje

Unread post by kriekje »

Vage klacht van die kachel...
Feit is dat je genoeg hebt van die auto, logisch maar dat zou je met iedere kapotte auto hebben.
Verkopen is een optie,blijft jammer van de centen die er in gestoken zijn.
Succes met de verkoop!!

mvg,

Marcel van Krieken
tessa5090

Unread post by tessa5090 »

Hahaha ja snap je insteek hoor Koen!
Jullie allen super bedankt voor de reacties, tja het zijn gewoon aparte auto's die italianen heb hiervoor een RSV Mille gereden kwa motor en tjaaaaa ook echt een italiaan, dan weer wel starten dan weer niet! Het heeft wel zo ze charmes maar als je klaar staat voor een ritje naar de TT en mijne italiaan had weer eens geen zin dan baal je enorm hoor om 6 uur in de ochtend.
Nu een suzuki K6 en echt heb niets meer dan lof over deze motor, start altijd en gewoon onderdelen overal te verkrijgen.
Het is ook zo dat mijn interesse niet uitgaan naar auto's, anders had ik wel een nieuwe twingo of iets gekocht, kosten tegenwoordig ook geen drol meer nieuw. Maar ik zie het puur als vervoers middel naar me werk en de motor als hobby.
Dat raampje is misschien wel makkelijk te maken maar geen idee hoe dat allemaal werkt, heb gisteren in rust afscheid genomen van hem, is echt wel jammer aan de ene kant maar heb er iets beters voor terug!

Dus als jullie iemand weten mag ie hem van mij komen halen t.e.a.b.
Motor is 100% in orde, echt een toppertje hoor!!!!

Groetjes,,,,,,,,,,,,,,,
Post Reply

Return to “NL65 Ypsilon, Y10, A112”