mijn lancia thesis 24 jtd.(150 pk)diesel staat op mijn oprit en het oranje lampje epb brand.ik kan niet meer rijden daar de handrem geblokkeerd iskan iemend me een oplossing geven zodoende ik kan rijden.het is tot hiertoe al een probleem geweest van aankoop tot nu.turbo vervangen;koppeling;batterij foutmeldingen zoals parkeersensors,reed hiervoor met een lancia kappa 24 jtd.moesten jullie iemend weten die deze wil overkopen geef gerust een seintje.is van bj 2003/11 en heeft slechts 120000km .vraagprijs 8500 euro(incl.dakrails en koffer.ook nieuwe afneembare trekhaak.als ik mijn parkeerrem al loskrijg ben ik al zeer tevreden.
een knappe belg.
dekock-goethals@telenet.be
0477/378827
Ps:wat de droomwagen na mijn kappa moest worden is een teleurstelling
EPB handrem lancia thesis geblokkeerd
-
Re: EPB handrem lancia thesis geblokkeerd
Hoi,
Is de kleine accu (rechts) achterin al vervangen en zie je corrossie / vocht achterin? Schoonmaken helpt.
Groeten,
Marcel
Is de kleine accu (rechts) achterin al vervangen en zie je corrossie / vocht achterin? Schoonmaken helpt.
Groeten,
Marcel
2003 Lancia Thesis 2.0 Turbo, Squadra Tuned
2003 Lancia Phedra 7 zits
2015 BMW 2 Gran Tourer 7 zits
-
moet ik de fische dan loskoppelen.
-
wat vervelend, hoop dat u snel weer rijdt...
in de dakdragers en de koffer ben ik eventueel wel geïnteresseerd, is dat bespreekbaar?
in de dakdragers en de koffer ben ik eventueel wel geïnteresseerd, is dat bespreekbaar?