vraagje over info center

Discussie en vraagbaak over Lybra
lancia2011

vraagje over info center

Unread post by lancia2011 »

mijn lybra heeft navigatie en telefoon functie
nu lees ik hier op het forum
dat je ook je oliepijl kan controleren en eventueele foutcodes kan uitlezen
dit kon bij mijn kappa ook
hoe kan ik daar bij komen ik mis de exp knop zoals in het boekje beschreven staat
ook heeft een andere lybra die ik ken een veel mooier audioscherm met klokje enz bij mij is main
een zwartblok met groene letters
de Wit

Re: vraagje over info center

Unread post by de Wit »

Je hebt hetzelfde ICS als wat ik heb zo te horen. Olie peilen gaat gewoon met de peilstok, foutcodes via de OBD en een laptop maar het is mij niet gelukt het via het ICS te doen.

Aangaande de telefoonfunctie: GSM900 netwerk (KPN, Vodafone en oude T-Mobile simkaarten) is enige frequentie en de kwaliteit is niet te vergelijken met welke losse mobiele telefoon dan ook.. en dat bedoel ik helaas niet positief. Andere microfoon helpt niet (al geprobeerd :( ) en ook met de nieuwste software van het ICS blijft de kwaliteit eigenlijk niet meer van deze tijd.
Dat groene blok kun je nog instellen via Trip - Settings - Display- Day / night / auto . Ik heb hem meestal op Day staan overdag als ik lange stukken rijd, voor woon-werk verkeer op auto. Zodra je je lampen inschakelt " dimt" hij dan van kleur naar groen, net als je klokkenwinkel :P
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum

http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”