Even voorstellen...

Discussie en vraagbaak over Thesis
inc10521

Even voorstellen...

Unread post by inc10521 »

Hallo,

Ik heb de hele avond heerlijk gebladerd in het forum om te zien wat mij allemaal nog te wachten staat. Afgezien van de uitdagingen welke een Thesis met zich mee brengt wacht mij in iedergeval een warm onthaal als nieuwbakken Thesis rijder.

Nu is er al veel geschreven op dit forum maar heb in navolging van het duitse Thesis forum bedacht dat het leuk zou zijn mijzelf hier even kort voor te stellen en wie weet volgen er meer :)

Mijn naam is Marcel, ben werkzaam in de ICT en heb ruimschoots Kappa ervaring met alle diesel modellen en de 2.4 benzine met LPI G3
Ik woon in de buurt van Hoogeveen en rij véél kilometers per jaar. Van huis uit Citrofiel maar werd door mijn vrouw geattendeerd op een bijzonder mooie blauwe Kappa TDS en toen heeft het Lancia virus toegeslagen. Mag graag sleutelen als afleiding van alle dagelijkse computer ellende en dat maakt een Lancia eem betaalbare auto :)

Nadat ik afgelopen zaterdag de trotse eigenaar ben geworden van een Thesis Emblema in de kleur 657 Grigio Tiepolo als ik mij niet vergis, met cognac kleurige Poltrona Frau lederen interieur, heb ik zondag gelijk 1000 kilometer gereden omdat ik domweg niet meer wilde stoppen :D
Heb vandaag de auto voor het eerst op de brug bekeken en er zit een hoop inventiviteit in het onderstel heb ik al gezien en dat speling een probleem kan zijn lijkt nu in iedergeval niet vreemd. Goed onderhouden dus ;)

Morgen krijg ie een vertroetel behandeling en wordt hij/zij in de waxguard protect gezet om zo lang mogelijk van zijn/haar schoonheid te kunnen genieten.

Vrije tijd is schaars, maar zal proberen om al mijn opgedane ervaringen hier te delen (Met dank aan Derk ;))

Tot het eerst volgende Thesis treffen!
[img]http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... _Small.jpg[/img]
*
*
M e t - e e n - T h e s i s - w o r d t - r i j d e n - r e i z e n :)
_______________________________________________________________________________________________
Thesis 2.4 JTD 20V Elegante '07 172.000 | 690A grigio rossini | 401 Natur Poltrona
Ex.Thesis 2.4 JTD 20V Emblema '03 403.000 | 678 grigio cellini | 410 Tabacco Poltrona
Ex. Kappa 2.4 TDS LS '95 429.000km | Donkerblauw Metalic | Blauw Velours
Ex. Kappa 2.4 TDS LS '95 187.000 | Antraciet Metalic | Blauw Alcantara
Ex. Kappa 2.4 20V LS '96 473.300 | Groen Metalic | Geel Poltrona
Ex. Kappa 2.4 JTD LS '00 412.300km | Zwart Metalic | 615 Beige Alcantara
gergely

Re: Even voorstellen...

Unread post by gergely »

Hoi Marcel,

Leuk dat er nog een hard-core techneut bijgekomen is.... kunnen we veel van leren.
Veel plezier met de thesis!
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”