Omdat er steeds meer vraag naar is en ik de files anders telkens moet versturen, heb ik de werkplaatshandboeken en nog wat ander documentatie materiaal op mijn site geplaatst. De link is http://www.fotovan.lanciathema.nl/thumb ... p?album=22
Aanmelden volstaat en dan heb je toegang. Houd rekening met enige wachttijd voordat je geregistreerd bent.
Mocht de info bevallen dan kun je via het forum een tegenprestatie doen in de vorm van een donatie. Je vindt het LanciaThema forum op http://www.forum.lanciathema.nl/
Werkplaatshandboeken en meer ....
-
Werkplaatshandboeken en meer ....
Een echt snelle auto valt stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
Re: Werkplaatshandboeken en meer ....
Om de documenten te kunnen lezen moet men wel eerst registreren.
Dit is niet zo erg maar het lukt niet om de confirmatie ergens (geen invoer veld) in te tikken.
Dit is niet zo erg maar het lukt niet om de confirmatie ergens (geen invoer veld) in te tikken.
Ik heb me ook aangemeld. Die confirmatie is wel in te voeren. Is lastig te vinden maar is een klein lichtblauw kadertje links van de confirmatie code. Maar duurt wel lang want ik heb me donderdaag aangemeld maar nog geen tegenbericht. Maar was al aangegeven dat het even kon duren.
-
Ik heb in ieder geval (naast een aantal anderen) de edsnabel account geactiveerd op 10 november. Ik neem aan dat je een bevestiging hiervan hebt ontvangen? Graag even bericht. Alle andere aanmeldingen die enigszins zinnig waren (dus geen spammers) heb ik ook geaccordeerd. Iedereen moet dan dus kunne inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Als er problemen zijn dan graag bericht op info A lanciathema.nl
De reden dat het wat langer duurt is dat ik elke aanmedling zelf even screen omdat het verleden heeft uitgewezen dat je anders allerlei "niet lancia relevante" opmerkingen op de site krijgt, dat wil ik graag voorkomen. Bovendien kost dat downloaden bandbreedte (en dus abonnementsgeld) en dat wil ik graag in de hand houden. Daarom een selectiecommissie die overigens tot doel heeft Lancia enthousiastelingen toegang te verlenen.
De reden dat het wat langer duurt is dat ik elke aanmedling zelf even screen omdat het verleden heeft uitgewezen dat je anders allerlei "niet lancia relevante" opmerkingen op de site krijgt, dat wil ik graag voorkomen. Bovendien kost dat downloaden bandbreedte (en dus abonnementsgeld) en dat wil ik graag in de hand houden. Daarom een selectiecommissie die overigens tot doel heeft Lancia enthousiastelingen toegang te verlenen.
Ik heb het afgelopen jaar al een X aantal mede Kappa rijders (en zelfs 1 x iemand uit Duistland!) voorzien van de werkplaatshandboeken en nog een x-aantal files over electra en deuren etc.etc. Dit heb ik beschikbaar gesteld via "Dropbox". Ik stuur de mensen een link en klaar is Kees...
Gratis en degene die de bestanden wil downloaden hoeft zich nergens aan te melden...
Misschien kan je zoiets in je site implementeren? 't is maar een idee.....
Links plaatsen op je website (na inloggen?) en klaar ben je. Geen bandbreedte en kosten etc.
Hieronder een korte uitleg hoe het werkt
http://www.dropbox.com/#
The Public Folder lets you easily share single files in your Dropbox. Any file you put in this folder gets its own Internet link so that you can share it with others-- even non-Dropbox users! These links work even if your computer’s turned off.
Step 1: Drop a file into the Public folder.
Step 2: Right-click/control-click this file, then choose Dropbox > Copy Public Link. This copies the Internet link to your file so that you can paste it somewhere else.
That's it! You can now share this file with others: just paste the link into e-mails, instant message conversations, blogs, etc.!
If you'd like more help with sharing files, head here: http://www.dropbox.com/help/16
Happy Dropboxing!
- The Dropbox Team
Note: You can only link to actual files within your Public Folder, not to folders.
Gratis en degene die de bestanden wil downloaden hoeft zich nergens aan te melden...
Misschien kan je zoiets in je site implementeren? 't is maar een idee.....
Links plaatsen op je website (na inloggen?) en klaar ben je. Geen bandbreedte en kosten etc.
Hieronder een korte uitleg hoe het werkt
http://www.dropbox.com/#
The Public Folder lets you easily share single files in your Dropbox. Any file you put in this folder gets its own Internet link so that you can share it with others-- even non-Dropbox users! These links work even if your computer’s turned off.
Step 1: Drop a file into the Public folder.
Step 2: Right-click/control-click this file, then choose Dropbox > Copy Public Link. This copies the Internet link to your file so that you can paste it somewhere else.
That's it! You can now share this file with others: just paste the link into e-mails, instant message conversations, blogs, etc.!
If you'd like more help with sharing files, head here: http://www.dropbox.com/help/16
Happy Dropboxing!
- The Dropbox Team
Note: You can only link to actual files within your Public Folder, not to folders.
850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
-
@Space, dank voor het meedenken, maar aangezien ik al het hele Lancia Thema gebeuren heb draaien is dit niet zoveel extra moeite. Communiceren met behulp van een site is ook veel eenvoudiger.
@allen; tot nader bericht kan ik geen reactie geven als je aanmelding gelukt is; heeft te maken met de SMTP instellingen die niet lijken te werken. Het gaat dus als volgt: je meld je aan en binnen 1 a 3 dagen kun je met je gegevens inloggen.
@allen; tot nader bericht kan ik geen reactie geven als je aanmelding gelukt is; heeft te maken met de SMTP instellingen die niet lijken te werken. Het gaat dus als volgt: je meld je aan en binnen 1 a 3 dagen kun je met je gegevens inloggen.
-
Reactie gerepareerd. Iedereen die aanmeldt krijgt nu een bevestiging dat de aanmelding goedgekeurd is. Bestaande aanvragen allemaal goedgekeurd. Ik hoop dat je er plezier aan beleeft.