Thesis 2.4 JTD 10V (6bak )te koop
-
Thesis 2.4 JTD 10V (6bak )te koop
Beste Allen,
Hierbij bied ik mijn zeer geliefde Lancia Thesis aan, vanwege een leaseauto. Het betreft een Thesis van het bouwjaar 2002 (okt).
Het betreft een donkerblauwe Thesis met beige (alcant.) interieur en voorzien van mooie 17 inch lichtmetalen velgen (orgineel lancia).
Overige informatie:
Km stand: 220.000
Onderhoud
- laatste beurt: 210.000km (olie verversen e.d.)
- Distributieriem vervangen bij 182.000km
- Aircopomp vervangen (+ airco afgevuld)
- Remschijven + blokken vervangen bij 200.000km
- t/m 200.000km in onderhoud geweest bij Lancia dealer Halan
Wie snel is, kan tegen een scherpe prijs een Thesis rijden! (bij interesse, zal ik foto's opsturen)
Gr,
Patrick
Hierbij bied ik mijn zeer geliefde Lancia Thesis aan, vanwege een leaseauto. Het betreft een Thesis van het bouwjaar 2002 (okt).
Het betreft een donkerblauwe Thesis met beige (alcant.) interieur en voorzien van mooie 17 inch lichtmetalen velgen (orgineel lancia).
Overige informatie:
Km stand: 220.000
Onderhoud
- laatste beurt: 210.000km (olie verversen e.d.)
- Distributieriem vervangen bij 182.000km
- Aircopomp vervangen (+ airco afgevuld)
- Remschijven + blokken vervangen bij 200.000km
- t/m 200.000km in onderhoud geweest bij Lancia dealer Halan
Wie snel is, kan tegen een scherpe prijs een Thesis rijden! (bij interesse, zal ik foto's opsturen)
Gr,
Patrick
-
Re: Thesis 2.4 JTD 10V (6bak )te koop
je hebt pb
Een echt snelle auto valt stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
-
Erg veel haast heb je niet, want je geeft geen antwoord. Helaas pindakaas, weg interesse, veel succes met de verkoop!
-
Waarde Kappa en aspirant Thesis rijder,
Geduld is een schone zaak!
Hierbij een foto, de lancia staat inmiddels te koop bij de fiat dealer in Kampen.
website www.fiatvanwinsum.nl
Tel: (038)3316161
Het betreft een goede auto!!
Geduld is een schone zaak!
Hierbij een foto, de lancia staat inmiddels te koop bij de fiat dealer in Kampen.
website www.fiatvanwinsum.nl
Tel: (038)3316161
Het betreft een goede auto!!
-
Maarten Jan,
Ik heb je een PB gestuurd
Helaas geen foto (foto's zijn te groot om te posten)
Gr,
Patrick
Ik heb je een PB gestuurd
Helaas geen foto (foto's zijn te groot om te posten)
Gr,
Patrick
Ik moet LanciaThema toch een beetje bijvallen. Hij was misschien wat erg direct, maar ik vind dat hij toch wel een punt had. De auto staat nog niet op de site van van Winsum, en waarom maak je niet een of twee foto's wat kleiner? Of wil je hem niet echt kwijt - dat zou ik me goed voor kunnen stellen...
-
Klopt Karel, want nu staat hij bij de dealer en is de leuke particuliere prijs historie. Geestig vind ik het wel dat mensen toch auto's blijven inruilen terwijl je er financieel veel beter van wordt als je de prijs van je nieuwe auto volledig uitonderhandelt en je oude auto voor een scherpe prijs verkoopt. Alle Thesissen op Marktplaats die onder de 6 mille zaten zijn vorstelijk snel verkocht. Dan haal je je voordeel uit de korting op je nieuwe auto en kun je het dus hebben om de auto tegen handelsinkoopprijs te verkopen.
Ik heb inmiddels toch weer een Kappa SW gekocht (een laatste serie). Ik wacht nog 1 a 2 jaar met een Thesis.
Ik heb inmiddels toch weer een Kappa SW gekocht (een laatste serie). Ik wacht nog 1 a 2 jaar met een Thesis.
-
Karel,
Gezien het feit dat ik de priorteiten op dit moment ergen anders heb gelegd dan bij het verkopen van de Thesis, heb ik de auto gemakshalve ingeruild bij mijn plaatselijke Fiat dealer. Een Thesis aanbieden voor < ad EUR 6K op marktplaats is niet alleen "Thesis"onwaardig, maar biedt ook kansen voor een bepaald publiek, waarmee je niet geidentificeerd wil worden. De Thesissen die nu voor ad EUR 6K a 8K zien er niet uit en staan bij handelaren (Behalve de Thesis van Zuidhof, Haarlem en de Thesissen bij Milano "what you see is what you get") . De Thesis wordt hier vaak aangezien voor koehandel. Derhalve ben ik van mening dat ik de huidige Thesis rijders goed heb gedaan om mijn Thesis niet tegen een dumpprijs op marktplaats te plaatsen. De Thesis dient immers exclusief te zijn!
Jammer dat ik MJ niet tijdig gemoet kon komen m.b.t. verstrekken van additionele informatie en foto's van de Thesis. Ik had de Thesis graag aan hem verkocht, aangezien het een echte "Lancia" liefhebber is.
Ik wens hem veel plezier met zijn Lancia Kappa SW.
Gr,
Patrick
Gezien het feit dat ik de priorteiten op dit moment ergen anders heb gelegd dan bij het verkopen van de Thesis, heb ik de auto gemakshalve ingeruild bij mijn plaatselijke Fiat dealer. Een Thesis aanbieden voor < ad EUR 6K op marktplaats is niet alleen "Thesis"onwaardig, maar biedt ook kansen voor een bepaald publiek, waarmee je niet geidentificeerd wil worden. De Thesissen die nu voor ad EUR 6K a 8K zien er niet uit en staan bij handelaren (Behalve de Thesis van Zuidhof, Haarlem en de Thesissen bij Milano "what you see is what you get") . De Thesis wordt hier vaak aangezien voor koehandel. Derhalve ben ik van mening dat ik de huidige Thesis rijders goed heb gedaan om mijn Thesis niet tegen een dumpprijs op marktplaats te plaatsen. De Thesis dient immers exclusief te zijn!
Jammer dat ik MJ niet tijdig gemoet kon komen m.b.t. verstrekken van additionele informatie en foto's van de Thesis. Ik had de Thesis graag aan hem verkocht, aangezien het een echte "Lancia" liefhebber is.
Ik wens hem veel plezier met zijn Lancia Kappa SW.
Gr,
Patrick
Respect Patrick, bedankt !
Dit zijn ook woorden naar mijn hart... Groots!
Gergely
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.