Beste Hugo,
Eentje meer op de lijst.
Heb eigenlijk niet zo'n behoefte aan gigabytes muziek,maar een echt
handschoenenkastje is ook wat waard!!
Misschien een mogelijkheid tot flexibele snel uitwisselbaarheid?
Ave,
Hubert
Loudlink
Re: Loudlink
OK, wacht even af. Ben benieuwd. Hugo
Kreeg gisteren bericht: loudlink is ook geschikt dus voor IPOD en ik heb ook een kortingscode gekregen voor onze Lancia 'club', dat levert een korting van 7% op bij het bestellen.
Denk niet dat ik die code zomaar op ons forum mag geven, dus stuur me maar even een PB, dan krijg je hem als je interesse hebt..
Groet, Hugo
Denk niet dat ik die code zomaar op ons forum mag geven, dus stuur me maar even een PB, dan krijg je hem als je interesse hebt..
Groet, Hugo
De Loudlink is vandaag gearriveerd.
Morgen probeer ik het ding in de Thesis te prutsen.
Groeten,
Michael.
Morgen probeer ik het ding in de Thesis te prutsen.
Groeten,
Michael.
De Loudlink installeren is een fluitje van een cent.
Het handschoenenkastje demonteer je door 4 vijzen los te draaien, de connectie met de verlichting en 12V aansluiting los te koppelen (zie ook video op loudlink website).
Vervolgens de CD-lader eruit halen en de Loudlink met bestelde kabel installeren.
Muziek op een SD-kaart plaatsen, kan manueel of via de Loudlink Explorer, een applicatie die je kan downloaden van de Loudlink site.
Het komt er eigenlijk op neer dat je 10 folders aanmaakt met namen cd01 ... cd10 (in kleine letters) en daar je mp3's in plaatst.
Hoe je folders 7 t.e.m. 10 bereikt in de Thesis, is mij nog een raadsel.
De SD kaart heeft trouwens voorrang op de AUX-in, wat betekent dat als je muziek van een mp3-speler wil beluisteren, je de SD kaart eruit moet halen.
Dit is een oplossing waarop ik al sinds de aanschaf van mijn Thesis zit te wachten en het voldoet aan de verwachtingen.
Of het handschoenenkastje hierdoor bruikbaarder wordt is nog de vraag.
Misschien als er een oplossing bestaat om het gat dat de CD-lader achter laat, proper af te werken.
Maar dan nog, veel meer dan een paar handschoenen, ga je er niet in kwijt kunnen.
Het heeft wat geduurd vooraleer de LL werd opgestuurd, maar daar hebben ze zich voor verontschuldigd en zouden de verzendingskosten niet aangerekend worden.
Groeten,
Michael.
Het handschoenenkastje demonteer je door 4 vijzen los te draaien, de connectie met de verlichting en 12V aansluiting los te koppelen (zie ook video op loudlink website).
Vervolgens de CD-lader eruit halen en de Loudlink met bestelde kabel installeren.
Muziek op een SD-kaart plaatsen, kan manueel of via de Loudlink Explorer, een applicatie die je kan downloaden van de Loudlink site.
Het komt er eigenlijk op neer dat je 10 folders aanmaakt met namen cd01 ... cd10 (in kleine letters) en daar je mp3's in plaatst.
Hoe je folders 7 t.e.m. 10 bereikt in de Thesis, is mij nog een raadsel.
De SD kaart heeft trouwens voorrang op de AUX-in, wat betekent dat als je muziek van een mp3-speler wil beluisteren, je de SD kaart eruit moet halen.
Dit is een oplossing waarop ik al sinds de aanschaf van mijn Thesis zit te wachten en het voldoet aan de verwachtingen.
Of het handschoenenkastje hierdoor bruikbaarder wordt is nog de vraag.
Misschien als er een oplossing bestaat om het gat dat de CD-lader achter laat, proper af te werken.
Maar dan nog, veel meer dan een paar handschoenen, ga je er niet in kwijt kunnen.
Het heeft wat geduurd vooraleer de LL werd opgestuurd, maar daar hebben ze zich voor verontschuldigd en zouden de verzendingskosten niet aangerekend worden.
Groeten,
Michael.
Nou, je snapt natuurlijk wel dat ik nu direct een loudlink set besteld heb.. Handig dat filmpje op de loudlink site.
De kortingscode werkt ook, en levert 7% korting op en geen 10 % zoals ik eerder vermelde.
De code geef ik wel via een PB. (zie eerder bericht).
De kortingscode werkt ook, en levert 7% korting op en geen 10 % zoals ik eerder vermelde.
De code geef ik wel via een PB. (zie eerder bericht).
mijn set is ook binnen. Snel geleverd ook nog eens. Hij is lekker compact! Ga hem binnenkort inbouwen. Alleen lukt het me nog niet om de loudlink explorer goed te laten werken.. Krijg een foutmelding (heb wellicht geen microsoft net draaien, zoals vereist is. Ik zie verder ook de Thesis niet bij het automerkenlijst staan voor evt. firmware updates. Moeten we hier soms nog even op wachten?
Tot die tijd dus maar even handmatig het mappenlijstje maken..
Verder kreeg ik de indruk dat je via de softare een van de 'CD's' kan opofferen voor voor aux (je IPOD!!) , zodat je niet je SD kaart hoeft te verwijderen. Verder ook dat je het aux volume kan regelen. Lijkt me allemaal net iets handiger dan handmatig. Ik ga dit weekend aan de slag!! Hugo
Tot die tijd dus maar even handmatig het mappenlijstje maken..
Verder kreeg ik de indruk dat je via de softare een van de 'CD's' kan opofferen voor voor aux (je IPOD!!) , zodat je niet je SD kaart hoeft te verwijderen. Verder ook dat je het aux volume kan regelen. Lijkt me allemaal net iets handiger dan handmatig. Ik ga dit weekend aan de slag!! Hugo
Re: Loudlink CDC
Mijn CDC speler (CHM 604/26) die ik net als veel andere in Italie heb gekocht herkent geen CD's met MP3 formaat muziek ook niet als ik de A/D schakelaar omzet. Heeft iemand enig idee.
Alvast bedankt en groeten uit Delft.
Willem
Alvast bedankt en groeten uit Delft.
Willem