Connect na revisie weer als nieuw!

Discussie en vraagbaak over Thesis
Rino
Posts: 1025
Joined: 30 Dec 2008, 10:20

Re: houtstrip namaak ?

Unread post by Rino »

...geen bedreiging voor het tropisch regenwoud en is versplintering ervan bij een aanrijding minimaal wat de veiligheid ten goede komt.
Een verschil als bij de Thema van destijds want die had blokken hout op de deuren zitten.
RobG
Posts: 23
Joined: 29 Aug 2010, 16:24

Re: Connect na revisie weer als nieuw!

Unread post by RobG »

Sinds 3 dagen trotse eigenaar van een Thesis 3.0 V6. Maar zoals bij velen: leesfout navigatie cd. Ik heb de lens schoongemaakt, zoals beschreven op dit forum, echter zonder resultaat (een muziek cd werkt overigens wel). Dus meteen maar opsturen naar TSW lijkt mij de enige oplossing. Rino, heb jij voor mij het adres?

Groet,
Rob
Rino
Posts: 1025
Joined: 30 Dec 2008, 10:20

Re: Connect na revisie weer als nieuw!

Unread post by Rino »

Gefeliciteerd met je aankoop Rob en welkom bij de Thesis-gemeenschap. Ik schreef je een persoonlijk bericht inzake jouw vraag.
Rino
Rino
Posts: 1025
Joined: 30 Dec 2008, 10:20

Re: Connect na revisie weer als nieuw!

Unread post by Rino »

Hallo Willem,

bedankt voor de opmerking. Ik stel vast dat in de advertentie op marktplaats enkel sprake is van navigatie-gerelateerde fouten. Het Connect heeft veel meer functies waarmee het fout kan gaan. Lees dit forum, maar ook vooral het Duitse en het Italiaanse erop na. Het is me niet duidelijk of die jongens in Rotterdam verstand hebben van EOL ERROR,.....
De foto en "OP AFSPRAAK KLAAR BINNEN 1 UUR! SNEL SERVICE! " lijkt me een naïeve marketing lok-truc.
Bovendien ken ik geen enkele Thesis-rijder die zijn NIT liet herstellen bij TSW die hen ooit de bijnaam "boeven/schurk" als beoordeling gaf.
Als jij of iemand anders ooit ingaat op de advertentie laat dan aub de beoordeling weten want Rotterdam lijkt me handig in de buurt en ik ben bijna zeker dat het niet in het Italiaans moet.

Ik blijf overtuigd van TSW omdat ze iedereen die ik ken mezelf inbegrepen steeds keurig hielpen.

Rino
Tiepolo20V
Posts: 86
Joined: 03 Feb 2009, 17:43

Re: Connect na revisie weer als nieuw!

Unread post by Tiepolo20V »

Hoi Rob,
Allereerst gefeliciteerd met de aankoop van je Thesis. Als de fout in je connect alleen een leesfout betreft dan kun je ook naar verotronics in Eindhoven waar ze vakkundig het laserloopwerkje van de unit vervangen. Ze hebben ook ervaring met de Thesis.
Bij mij functioneerde mijn Connect daarna weer als nieuw.
Het vervangen duurt ca. 1 1/2 uur. Ik heb die tijd in een nabijgelegen winkelcentrum met koffie/gebak & krant doorgebracht.
De kosten waren ca. 225 euro ex btw als ik het mij goed herinner, maar 1 telefoontje en je weet het.
www.verotronics.nl

Ciao,
René
Thesis 2.4jtd 20V 185pk Elegante / Grigio Rossini / Poltrona Cognac / 18" Centenario velgen
wcabro
Posts: 103
Joined: 15 Feb 2009, 10:59

Re: houtstrip namaak ?

Unread post by wcabro »

Haha, vroeger waren alle auto's van hout tot de wielen toe.

Groet wcabro
Attachments
hout.jpg
hout.jpg (35.97 KiB) Viewed 430 times
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”