COUPE

Vraagbaak en discussie over technische zaken.
Voor gevraagd / te koop, ga naar forum NL52.
Voor andere Kappa zaken, ga naar forum NL51
mirafiori

COUPE

Unread post by mirafiori »

Vraag als ik mijn sedan verkoop en een coupe koop wat is wijheid een 2.4 of een 3.0 ???
don pedro

Re: COUPE

Unread post by don pedro »

Wat voor rijstijl hanteer je, want 2.4 is 5-bak en 3.0 is altijd automaat(althans hier in ned. alleen automaat geleverd).

Probeer iig een 2e serie te kopen(Met glanzende hout afzetting en armsteun) en mocht het een 3.0 worden qua keus, ook een laatste serie icm automaat. Uiteraard is het belangrijkste een technisch top exemplaar te vinden ongeacht 1e of 2e serie, maar mocht je een keus hebben ga dan voor de laatste versies.
Ik vind persoonlijk de 1e serie automaat qua schakel karakter minder dan de latere automaat versie.
sweetspeed

Unread post by sweetspeed »

Ondanks het wat mindere vermogen is de 2.4 sneller, dit komt omdat aan de 3.0 een niet zo heel erg wakkere automaat hangt (m.u.v. de laatste versies).
En heel persoonlijk; de heerlijke huil van die 5 in lijn 2.4 klinkt heel veel mooier dan de V6, maar da's een kwestie van smaak natuurlijk. Qua verbruik is de 2.4 ook iets gunstiger, ik reed gemiddeld 1 op 9,5 met een tamelijk loden poot.
20VTurbo is denk ik nog leuker maar ja, zie ze maar uit te halen.

Succes met de aankoop hoe dan ook.
CoupeTurbo

Unread post by CoupeTurbo »

Nou, is het geval dat ik hopelijk binnenkort vader wordt en daarom mijn Coupe 2.0T 20v wil verkopen. Is de 2de versie met Alcantara, orgineel Lancia Audio systeem, etc. Kleur Zwart. Is dat wat?

Groet
Eddo
mirafiori

Unread post by mirafiori »

Wat is de prijs en km stand??hoeveel is mijn 2.0 ls alcantara aut.binnenspiegel 215/goodyear. clomplete wagen eind '99 nog waard?? zwart met..
CoupeTurbo

Unread post by CoupeTurbo »

Km stand is 188 dkm en ik vraag 8 duizend euro. En hij is natuurlijk fantastisch mooi..;)

Wat jouw Kappa betreft, vind ik moeilijk te zeggen, maar misschien kunnen we hem erbij betrekken (dwz ruilen met bijleg).

Mail anders even prive!

Groet
Eddo
Post Reply

Return to “NL50 Kappa. Technische zaken.”